Support

Open search

Galaxy watch gps valt weg

New Member

Bij het gebruik van de applicatie "rennen" valt hetv gps signaal na verloop van tijd telkens weg.

De tijd, stappen en hartslagmonitor lopen wel gewoon door, maar er wordt geen afstand meer gemeten (deze blijft stil staan)! Op de samenvatting is te zien dat de route in een keer stopt, terwijl de training gewoon door loopt!

Iemand dezelfde klachten?

Is er een oplossing voor?

16 ANTWOORDEN 16
Superuser II
Superuser II
Al eens een reset geprobeerd van het horloge?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ik heb precies het zelfde.  Baal er ontzettend van. 

First Poster

Sinds de update heb ik hetzelfde probleem. En niet alleen bij het lopen. Ook bij het fietsen valt de locatie na een bepaalde tijd weg. 

Apprentice

2x reset gedaan.  Helpt niets.  Enige oplossing is horloge opsturen naar reparatie dienst.  Of "even" naar service punt. Kan wel janken. Zo'n spijt van dit horloge. 

First Poster

En was het dan opgelost? Of moet je nog "even" langsgaan? 

Superuser II
Superuser II
Opsturen is toch niet zo moeilijk? Volgens mij komen ze hem trouwens gewoon ophalen. Dus je hoeft er niks voor te doen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Highlighted
Apprentice

Moeilijk is het niet nee. Maar leuk is het ook absoluut niet.  Levering is volledig mis gegaan de eerste keer. En 2 dagen te laat.  En toch aan mijn deur ipv bij afleverpunt en nu kan ik er weer mee bezig.  Ik koop een horloge om hem binnen 2 weken weer terug te sturen.  Ok bestel hem in de pre-order om er nog 4x achteraan te moeten bellen. 

Het is niet wat ik verwacht had. Heeft niets met moeilijk te maken.  Heeft er alles mee te maken dat nog niets is gegaan zoals verwacht. 

Superuser II
Superuser II
Heb je hem via de Samsung webshop gekocht?
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice
Ja klopt.
Top Posters