Support

Open search

Galaxy Watch SM-R810 stop hartslag en trap registratie regelmatig

Explorer

Net gekeken, maar ik krijg de melding dat il al de meest recente software gebruik, firmware staat nog niet op de servers waar ik verbinding mee maak waarschijnlijk. 

Tim Moderator
Moderator

@_Kris_ @JvSanten mocht er nog geen update zijn, dan kun je 't altijd bij een servicepunt proberen. Daar hebben ze de mogelijkheid om de Galaxy Watch te flashen. Vergeet dan geen aankoopbon en ID mee te nemen.

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

merci Tim!

Ik ben hiervoor al naar een service punt geweest waar ze Galaxy Watch service doen. Ze hebben me daar echter teruggestuurd omdat ze geen software service doen. Best dus sowieso eerst even bellen voor je langs een service punt gaat - op de Samsung BE website staat er jammer genoeg niet genoeg informatie hierover.

Tim Moderator
Moderator

@_Kris_ ah oké, in dat geval zal 't dan toch wachten zijn op een eventuele nieuwe update of je kunt de Watch aanmelden voor reparatie.

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Explorer

Eergisteren eindelijk de firmware update binnen gekregen. Helaas zijn de issues met de trap registratie niet opgelost. Sterker nog, de hoogte meter werkt ook niet meer goed. Nu thuis zou ik op -12m hoogte zitten, op het werk, 21e verdieping zat ik 6m hoog. 

Top Posters