Support

Open search

Galaxy Watch Active: snelheid wordt niet juist weergegeven.

OPGELOST
First Poster

De snelheid van mijn horloge wordt niet goed weergegeven. Dan weer te hard dan weer te langzaam. Het wisselt heel erg. As ik de Strava app gebruik blijft hetzelfde manco gelden. Enkel de gemiddelde snelheid van de totale afstand wordt uiteindelijk wel goed berekend . Maar tijdens het hardlopen kan ik niet op het horloge vertrouwen . Help.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Community Manager

Dat kan ik me goed voorstellen. Wellicht dat er dan toch iets mis is met het horloge.  

Je zou hiermee langs en servicepunt van ons kunnen gaan of gebruik kunnen maken van onze Ophaalservice om hem na te laten kijken. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Community Manager

Hi @Peter19671,

Werkte het voorheen wel goed? Zijn zowel het horloge als de Wearables app up-to-date?

---------
Signature-Note10
First Poster

Ik heb hem nieuw gekocht, een paar maanden geleden. Vanaf het begin is de meting zeer wisselend. Dan loop ik 8.00 per km en dan weer 6.00 per km. Ik heb 'locatie' op hoge resolutie staan.

Community Manager

Dat is wel een grote afwijking inderdaad. Als alles up-to-date is, kun je proberen om hem te resetten.

---------
Signature-Note10
First Poster
Ik heb hem gereset en alle updates gedraaid. De totale meting is goed, maar tijdens het lopen is de meting hoogst onbetrouwbaar. Heel jammer, want het is verder een heel mooi horloge. Maar wil tijdens het lopen wel hele accurate snelheidsmeldingen ontvangen :(
Community Manager

Dat kan ik me goed voorstellen. Wellicht dat er dan toch iets mis is met het horloge.  

Je zou hiermee langs en servicepunt van ons kunnen gaan of gebruik kunnen maken van onze Ophaalservice om hem na te laten kijken. 

---------
Signature-Note10

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Top Posters