Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 15-10-2019 11:34 AM)
780 Weergaven
HansWijnen
Student
Opties

Ik heb sinds een week de Galaxy Watch - 46mm. Geweldig apparaat, echter werkt de GPS nagenoeg niet, het duurt soms meer dan een kwartier voordat de GPS signaal heeft. 

Ik heb de Watch al naar fabrieksinstellingen gezet, maar dit mag niet baten. Ook heb ik de update uitgevoerd. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. 

0 Likes
9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Hans,

Dat lijkt me niet de bedoeling! Vraagje: is je watch op dat moment verbonden met je telefoon, of staat hij in stand-alone modus (geen verbinding)? Je zou het eens op de andere modus kunnen proberen. Als hij het bijvoorbeeld met een verbinding met je telefoon niet doet, maar stand alone wel, dan ligt het probleem bij het doorgeven van de GPS gegevens van je telefoon.

kevin-sig
0 Likes
HansWijnen
Student
Opties

Ik heb beiden geprobeerd, oftewel BT uit op de iPhone (8 Plus) en iPhone aan. Bij beide modi duurt het (te) lang voordat er GPS info verschijnt. 

0 Likes
HansWijnen
Student
Opties

Zie reactie

0 Likes
Trancor
Apprentice
Opties

Hallo, heb hetzelfde probleem. Diverse keren gelopen en gps aangezet maar geen ontvangst.

Misschien heeft iemand een oplossing ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Trancor

 

Is 'ie up-to-date?

rsz-846676
0 Likes
Trancor
Apprentice
Opties
Gisteren horloge gereset. Ga het vandaag nog eens proberen.
Horloge is Galaxy watch active 2 (E84F)
Tizen versie 4.0.0.6
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top. Let me know!

rsz-846676
0 Likes
Trancor
Apprentice
Opties
Vandaag tijdens korte wandeling opnieuw een knipperend locatie icoontje op de watch.
Ik heb toen de Bluetooth verbinding met mijn S8 op mijn watch uitgezet en ....... locatie icoon op watch brand constant, dus hij doet het ! Weer thuis heb ik de route kunnen bekijken op Samsung health.
Hopen dat het zo blijft.
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Kijk het nog even aan, mocht het weer niet goed gaan, laat het dan even weten.

rsz-846676
0 Likes