Support

Open search

Baterij galaxy smartwatch ineens snel leegineens

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Ik heb de galaxy smartwatch bijna een jaar nu. Vanaf gisteren is de watch ineens snel leeg. Uurtje gesport en daarna na een half uur was ie leeg

Vandaag hetzelfde...klopt vast niet. Wat moet ik hiermee?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Ai, dat is inderdaad niet best. Je kunt hem het beste aanmelden ter reparatie of even langs een van de servicelocaties gaan: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa.... Je horloge zal namelijk gerepareerd moeten worden ben ik bang...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Superuser II
Superuser II

Hey Yvonne,

Dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn! Zou je eens in de Wearable app kunnen kijken onder Over horloge >> Batterij wat de meeste stroom verbruikt?

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice
Ben bang dat het ernstig is. Toen ik m op de oplader zette gaf de oplader de melding dat het horloge te warm wordt er wordt niet meer opgeladen en de laatste 23 % was binnem 5 min weg
Apprentice
Ik heb op deze site een gelijk soort verhaal gelezen. Ook oververhit leeggetrokken op de oplader. Rotte is dat ik biks meer kan doen aangezien hij niet oplaad
Superuser II
Superuser II

Ai, dat is inderdaad niet best. Je kunt hem het beste aanmelden ter reparatie of even langs een van de servicelocaties gaan: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa.... Je horloge zal namelijk gerepareerd moeten worden ben ik bang...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Apprentice

Oke...ik heb m via bol.com aangeschaft. Kan ik er dan ook rechtstreeks mee naar een samsungservicepunt, of moet ik dan de reparatie via bol laten lopen. Ivm de garantie. Het horloge is nog geen jaar oud. Ben alleen niet zeker wat vol dr mee gaat doen. Liever via Samsung wat mij betreft .....

Superuser II
Superuser II

Je kunt hem inderdaad rechtstreeks bij Samsung aanbieden bij een servicepunt. Samsung biedt als extra service een fabrieksgarantie, daarmee maakt het niet uit of je hem bij Samsung zelf of bijvoorbeeld Bol gekocht hebt. 

Apprentice

Dat is top. Kan op laten halen dan ook ?....

Superuser II
Superuser II

Dat kan uiteraard ook!

Apprentice

Geweldig. Wat een topservice. :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type.Maar  daarrom heb ik ook samsung natuurlijk. Jij alvast bedankt voor je hulp. Fijne dag.

Top Posters