Support

Open search

Galaxy S9 en S9+: Intelligente scan

Nick Moderator
Moderator
6 Opmerkingen
New Member

Wanneer word bixby in t Nederlands omgezet?

Nick Moderator
Moderator

Dit is momenteel nog niet bekend. We hopen natuurlijk zo snel mogelijk, er wordt ook continu aan gewerkt.

New Member

Hoe kan je de  ...bixby compleet uitschakelen of verwijderen? Als liefst ook andere functie aan de extra zij knoop  geven.

Is er enkele mogelijkheid voor?

Nick Moderator
Moderator

Wij bieden alleen de optie om de knop uit te schakelen, dit kun je in het HOME scherm van Bixby doen. Indien je 'm wilt remappen, adviseer ik je te kijken naar derde partij apps. We kunnen hierin niets garanderen, maar de mogelijkheid bestaat.

Apprentice

Wanneer is AOD (Always On Display) ook van toepassing op de officiële Samsung Clear View Standing Cover?  Nu verdwijnen de pictogrammen na enkele seconden na sluiten van de cover. Dat is voor mij niet wenselijk. Nu moet ik de cover openen of de zijtoetsen indrukken om nieuwe meldingen te zien met gesloten cover.

First Poster

Bij gebruik van de originele Samsung clear view cover gaat de AOD functie uit als je de cover sluit. Dit gebeurt toch ondanks het uitschakelen van de clear view cover functie in de AOD. Dit is zeer hinderlijk want je ontvangt geen meldingen; je krijgt geen pop-ups, geen meldingspictogrammen en ook geen meldingsgeluiden. Om te zien of je berichten hebt moet je de cover eerst weer openen.