Wsparcie

Open search

TV Samsung 65Q6FNA (2018) – Najlepsze proponowane ustawienia

Navigator

Elo, ta na meczach bading widać najbardziej, słuchaj jeśli nie przeszkadza ci to w ogladaniu, to się nie przejmuj tym  efekt nie powinien się już powiększać, to nawet nie podlega reklamacji, bo wynika to z procesu produkcyjnego i czasami transportu ...  Dokładnie wiem o co ci chodzi vertical bading  , pasy przy poziomym lub pionowym ruchu kamery.... A jeśli cię to denerwuje i złości to działaj ze zwrotem , ale za parę dni o tym zapomnisz jak jest ledwo widoczny i nie będziesz zwracał na to uwagi

A jak chcesz działać z wymianą to ogarnij to wgl jak się sklep zgodzi.... 

 

Pozdro! 

Explorer

Zadzwonie może do Brand Store ale troche mnie przeraziłeś tym, że mogę dostać egzemplarz gorszy. Pytanie czy zdazają sie w ogóle egzemplarze wolne do wszelkich wad czy jest to odsetek?

 

Sklep może się migać bo włączyli telewizor przy odbiorze, i podpisywałem protokół odbioru że odbieram towar wolny od wad. Troche się wyfrajerzyłem bo mogłem iść z jakimiś planszami na pendrive do dokładnego sprawdzenia. No cóż.

 

Apprentice

@Farcoran  napisał(a):

Czy ktoś podejmie się ustawień do sportu?


Witam,

 

Właśnie, czy może ktoś podać ustawienia do sportu, konkretnie do meczów piłki nożnej? Mam nc+ z dekoderem HD i troszkę "rozmazuje" mi piłkę przy szybkich strzałach, a wokół piłkarzy da się zauważyć jakby małą "otoczkę", nie wiem jak to profesjonalnie nazwać... Może to też wina dekodera/obrazu nadawanego z nc+ bądź tego, że mam blisko do TV (ok 3m). Posiadam TV QE55Q6FNA. Będę wdzięczny za pomoc. 

Navigator

Hej ,włącz jakiś mecz z YT(wyszukaj jakiś mecz normalnie, może być nawet  w 4K ) z pod smart hub , i sprawdź czy efekt występuje z pod smart hub'a , jeśli będzie OK  to znaczy że coś z ustawieniami tunera albo coś innego , to będziemy myśleć , jeśli efekt będzie taki sam to dekoder można wykluczyć 

 

Auto motion Plus ustaw na 10/3 albo 10/0 - sprawdź na obu ustawieniach i Ostrość na 0 , czysty cyfrowy obraz - off 

 

Pozdro , daj znać co i jak 

 

ps . najnowszy soft wgrany do tv  ???

PS. Sorry że zamulam z tymi ustawieniami game mode HDR , SDR , po prostu brak czasu , myślę że na weekendzie skrobnę co i jak i podam ustawienia :/

First Poster

Gdzie znajdę opis konfiguracji pod gry?

Legend

@Barkul8811 Wystarczyło otworzyć link od @pietas i taki wynik https://hdtvpolska.com/motion-plus-gra-test-nowosc-w-tv-od-samsung-dedykowana-dla-graczy/





Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja




Apprentice

@pietas  napisał(a):

Hej ,włącz jakiś mecz z YT(wyszukaj jakiś mecz normalnie, może być nawet  w 4K ) z pod smart hub , i sprawdź czy efekt występuje z pod smart hub'a , jeśli będzie OK  to znaczy że coś z ustawieniami tunera albo coś innego , to będziemy myśleć , jeśli efekt będzie taki sam to dekoder można wykluczyć 

 

Auto motion Plus ustaw na 10/3 albo 10/0 - sprawdź na obu ustawieniach i Ostrość na 0 , czysty cyfrowy obraz - off 

 

Pozdro , daj znać co i jak 

 

ps . najnowszy soft wgrany do tv  ???

PS. Sorry że zamulam z tymi ustawieniami game mode HDR , SDR , po prostu brak czasu , myślę że na weekendzie skrobnę co i jak i podam ustawienia :/


Dzięki! Właśnie testuje podczas meczu LM i jest lepiej, miałem ostrość 10 i wysoki czysty obraz cyfrowy. Jakbyś miał chwilę żeby podać resztę ustawień to będę bardzo wdzięczny, choć myślę że już jest bardzo fajnie. A co do softa to można ściągnąć bezpośrdenio przez TV w "aktualizacji oprogramowania" czy trzeba koniecznie przez USB? 

Explorer
@Valatino

Telewizory nie zawsze ściągają aktualizację z serwerów, więc najnowsza może nie być dostępna w zakładce w Pomocy technicznej.
Dlatego najlepiej sprawdzić jaką masz wersję oprogramowania wchodząc w Ustawienia -> Pomoc techniczna -> O telewizorze.
Jeżeli widniejąca tam wersja będzie się różnić od oznaczenia 1202.3 (to jest aktualna wersja oprogramowania dla Twojego telewizora), to trzeba będzie wykonać aktualizację przez USB
First Poster

@pietas  napisał(a):

Hej ,włącz jakiś mecz z YT(wyszukaj jakiś mecz normalnie, może być nawet  w 4K ) z pod smart hub , i sprawdź czy efekt występuje z pod smart hub'a , jeśli będzie OK  to znaczy że coś z ustawieniami tunera albo coś innego , to będziemy myśleć , jeśli efekt będzie taki sam to dekoder można wykluczyć 

 

Auto motion Plus ustaw na 10/3 albo 10/0 - sprawdź na obu ustawieniach i Ostrość na 0 , czysty cyfrowy obraz - off 

 

Pozdro , daj znać co i jak 

 

ps . najnowszy soft wgrany do tv  ???

PS. Sorry że zamulam z tymi ustawieniami game mode HDR , SDR , po prostu brak czasu , myślę że na weekendzie skrobnę co i jak i podam ustawienia :/



@pietas

Można liczyć na ustawienia obrazu pod ps4 ?

First Poster
Ponawiam prosbe
Autorzy z największą liczbą like