Support

Open search

zwart balk aan de onderkant tv ue55ju6800

Highlighted
First Poster

Een goedendag,

Mijn televisie UE55JU6800wxxn (aangeschaft 3-1-2016) geeft aan de onderkant van mijn scherm een zwarte balk.

Het ziet er naar uit dat de onderste lichtbalk het heeft begeven. Ik kan nergens een realistische oplossing\offerte vinden ter reparatie van dit probleem.Ik heb op de facebookpagina een chatbericht gestart maar behalve de melding dat dit direct opgelost kan worden hoor je niets. Ik hoop toch iets verder te komen hier daar ik een 1200 euro toenmalig heb uitgegeven voor een televisie die behalve een zwarte balk ook vlekken geeft.

20191028_135144.jpg20191028_135152(1).jpg

3 ANTWOORDEN 3
Superuser I
Superuser I

Dit is een defect aan je TV. Je zou contact op moeten nemen met je leverancier. Deze is namelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren en dat is dit dus niet. Reparatie c.q. vervanging dient kosteloos te zijn. Google even op wettelijke garantie. Succes!

First Poster

Dat zou inderdaad wel moeten maar je word van het kastje naar de muur gestuurd, dus ipv een enorm getrouwtrek en heel veel energie te verdoen was ik eigenlijk gewoon benieuwd wat de kosten zijn om het te laten repareren.(088-9090100 neemt blijkbaar ook niet op binnen een half uur) Als dan de kosten erg hoog zijn koop ik liever een nieuwe tv ipv repareren en over een veel te korte tijd weer problemen te hebben.

Community Manager

@Arjanleendert, mocht je liever geen reparatie willen, dan kun je mij ook een privébericht sturen, wellicht dat ik je wat anders aan kan bieden.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters