Support

Open search

verticale lijnen in beeld meestal tijdens zappen

First Poster

Hallo, voornamelijk tijdens het zappen bevriest of krijg ik een groen scherm met verticale lijnen in het beeld.

Tijdens dit euvel kan ik niets meer doen met de TV. Ik heb mijn TV reeds gereset.

mvg adr57

7 ANTWOORDEN 7
NadiaS Moderator
Moderator

Hoi! Welke TV heb je? En kun je misschien een filmpje maken van hetgeen wat je ervaart?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
First Poster

Hallo,

Onze tv is het model UE55ES7000SXXH. Ik weet wel niet hoe een foto in te voegen.IMG 20190422 220406

First Poster

IMG_20190422_220406.jpg

NadiaS Moderator
Moderator

Ervaar je dit alleen tijdens TV kijken of ook via een app? En wat is de aankoopdatum?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
First Poster

Hoi,

Gisteren eens gekeken als dit ook in apps gebeurde en inderdaad, beeld bevroor eerst en daarna hadden we terug die lijnen. Ook met de ps4 en kodi ervaren we dit probleem.

First Poster

onze tv is aangekocht in 2013.

NadiaS Moderator
Moderator

Bedankt voor de foto's! Ik kan hiervoor een monteur langs sturen, maar dan worden er wel kosten in rekening gebracht. Je kunt mij ook een privébericht sturen zodat we samen kunnen kijken naar een alternatief 🙂 

---------
Signature-Note10
Top Posters