Support

Open search

sluimerstand probleem met mijn samsung QE55Q9FNALXXN in combienatie met mijn PS4.

Navigator

IK heb al een tijdje een vreemd probleem met mijn samsung QE55Q9FNALXXN in combienatie met mijn PS4. Als ik mijn PS4 in sluimer stand zet en ik zet daarna mijn tv uit. En ik doe de volgende dag mijn tv aanzetten komt mijn PS4 uit de sluimerstand. Nu vroeg ik mij af of dit aan een of andere instelling kan liggen op mijn TV/PS4. 

2 ANTWOORDEN 2
Superuser I
Superuser I
Gezien Sony de PS4 zodanig heeft geprogrammeerd dat het apparaat aan gaat wanneer je besluit om je TV aan te doen zal er een optie in de PS4 moeten zitten om dat uit te zetten, tenzij ze wel een beetje heel erg nalatig zijn geweest bij Sony :p
Navigator

Ik wil eventjes een update geven op mijn probleem met mijn QE55Q9FNALXXN in combienatie met mijn PS4.

ik kan mijn PS4 bedienen met de one remote nu heb ik gemerkt dat er toch ergens iets niet klopt met mij PS4 in combienaatie met mijn tv.  Ik krijg mijn PS4 soms vanuit de sluimerstand niet opgestart via de one remote. Als ik mijn PS4 vervolgens opstart via mijn PS4 controller of via de power knop van de PS4 werkt mijn one remote gewoon normaal op mijn PS4 heel raar. En voor zover ik weet staat alles goed ingesteld op mijn tv en PS4. Ook hebben ze allebei de laatste software update gehad. 

Top Posters