Support

Open search

Witte bollen/zonnen/vlekken in scherm Samsung UE48JU6000WXXN

Highlighted
Apprentice

Sinds een maand (binnen 4 jaar) verschijnen er 2 witte bollen/vlekken in beeld alsof het zonnetjes zijn (inmiddels zijn het er 4) Na onderzoek op internet blijken de reflectoren van de ledlampjes los te laten. Ik heb gelezen dat de verwachte werking van het apparaat, zonder problemen, 72 maanden is. Als het goed is heb ik recht op een kostenloze reparatie, klopt dat?

7 ANTWOORDEN 7
Community Manager

Hi @Barry66,

Is dit ook te zien in de beeldtest

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Ja dit is ook te zien in de beeldstest. Het zijn gewoon de dopjes (reflectoren) die op de ledjes zitten die eraf vallen. Het staat ook op Youtube. Zie hier onder, vanaf 07:40 min. zie je ze allemaal los liggen.

https://www.youtube.com/watch?v=53I62G1XKlg

Community Manager

Ik snap wat je bedoelt! Als fabrikant zijnde bieden wij twee jaar fabrieksgarantie, daarbuiten is kunnen we nog wel een reparatie bieden, maar daar komen dan kosten bij kijken.

Heb je de verkoper hier ook al over benaderd? Buiten de fabrieksgarantie om, zijn zij de aangewezen persoon om voor een oplossing te zorgen, zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

---------
Signature-Note10
Apprentice

Jazeker, ik heb de Mediamarkt benaderd. Maar zoals ik wel verwacht had moest ik maar contact opnemen met Samsung....

Community Manager

Okay, heb je het artikel dat ik met je heb gedeeld ook bij hen aangekaart? 

---------
Signature-Note10
Apprentice

Nee maar heb wel verteld dat ik recht heb op een product welke toch zeker 72 maanden zonder problemen mee moet gaan.

Community Manager

Dan zou je inderdaad in je recht staan. Wellicht even langs gaan en het artikel laten zien?

---------
Signature-Note10
Top Posters