Support

Open search

Wat is het verschil tussen de NU7120 en NU7190 televisie?

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de NU7120 televisie en de NU7190? Ik heb de specificaties al een paar keer vergeleken en zie eigenlijk geen verschil. Ik ben benieuwd wat het verschil is. Alvast bedankt voor het antwoorden

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hey @Feanfan96,

Het verschil zit hem in de ingebouwde tuner. De 7190 ondersteunt DVB-TCS2 waar de 7120 alleen DVB-TC ondersteunt. In de praktijk houdt dit in dat de 7190 via de ingebouwde tuner sateliet-TV kan ontvangen, en de 7120 niet. Als je dus niet van plan bent om via de ingebouwde tuner sateliet-TV te kijken, kun je beter voor de 7120 gaan, met het oog op de adviesprijs

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Hey @Feanfan96,

Het verschil zit hem in de ingebouwde tuner. De 7190 ondersteunt DVB-TCS2 waar de 7120 alleen DVB-TC ondersteunt. In de praktijk houdt dit in dat de 7190 via de ingebouwde tuner sateliet-TV kan ontvangen, en de 7120 niet. Als je dus niet van plan bent om via de ingebouwde tuner sateliet-TV te kijken, kun je beter voor de 7120 gaan, met het oog op de adviesprijs

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters