Support

Open search

Vragen mbt qe49q70r

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Ik ben van plan een qled TV te kopen en dan wel de qe49q70r. Weet iemand of hier een one connect box op kan? Tevens zou ik graag willen weten of deze ook in een andere kleur dan zwart te verkrijgen is. Hartelijk dank alvast

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Community Manager

Als de One Connect Box niet wordt bijgeleverd, werkt hij ook niet in combinatie met de TV. Het heeft dus geen nut om hem alsnog los aan te schaffen.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II

Goedemiddag @Meijerink,

Het gaat hier om de QE49Q70RALXXN. Deze wordt zonder One Connect Box geleverd.

Het introductiejaar van de tv is is 2019. De One Connect Box wordt alleen bij de 2018 QLED toestellen vanaf de 7-serie en The Frame geleverd.

Deze tv is helaas alleen in het zwart verkrijgbaar.

Let er wel op, als je deze tv wilt aanschaffen, dat het om bovenstaande Model Code gaat.

XXN is een Benelux model..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
First Poster

Hallo Dick, 

Dank voor je antwoord. Ik had al wel door dat de OCB er niet bijgeleverd wordt. Ik zie ook dat de OCB los gekocht kan worden. Kan deze wel op de tv aangesloten worden?

Mvgr 

Jos

Superuser II
Superuser II

Hi @Meijerink ,

De OCB kan idd los gekocht worden, maar dan moet de tv wel beschikking over een aansluiting.

http://publish.samsungsimulator.com/simulator/7a3eb905-5017-4f78-8782-178ae5add92c/

Als deze er niet los bijgeleverd wordt, is dit vlgs mij niet het geval. Om zeker te zijn even contact opnemen met de leverancier of Support.

Telefoon
24/7 bereikbaar

088-9090100(lokaal tarief)

Openingstijden:
24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Community Manager

Als de One Connect Box niet wordt bijgeleverd, werkt hij ook niet in combinatie met de TV. Het heeft dus geen nut om hem alsnog los aan te schaffen.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Top Posters