Support

Open search

UE55MU8000 melding Niet Beschikbaar bij oproepen van de gids

First Poster

Ziggo zei dat het aan Samsung of de CI+ module ligt, maar ik heb verschilende CI+ module geprobeerd zonder resultaat.

Explorer
Het probleem is nog steeds aanwezig. Is er al voortgang of nieuws over een mogelijke oplossing?
Black Belt 

Een oplossing of een exacte verklaring van waar het probleem zich precies bevindt moet ik jullie nog schuldig blijven helaas. @KAP72 heb je toevallig ook een klantnummer over gehouden van de Remote Management afspraak/afspraken die je had? Zo ja, verneem ik die graag dan kan ik ook zien wat er allemaal geprobeerd en gevraagd is, wellicht dat ik op basis daarvan nog een vervolgstap kan bedenken.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

@JoeriS Sorry ik heb geen klantenummer van, in ieder geval niet genoteerd.

Black Belt 

Geen probleem, zou je me dan in een privé bericht (klik op m'n naam > bericht verzenden) je telefoonnummer en/of email adres willen sturen? Daar kan ik ook op zoeken namelijk

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Explorer
Is er al een oplossing voor dit probleem?
Black Belt 

Het vermoeden tot nu toe is dat het een foutje is in de firmware, wat gelijk een bruggetje is naar het volgende: http://www.samsung.com/nl/support/model/UE55MU8000LXXN/ Versie 1201.0 is onlangs uitgekomen, zouden jullie willen testen of dit het oplost?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Explorer
OK, ga ik morgen doen
First Poster

@JoeriS deze update is voor de MU versie, weet je ook  wanneer de update voor KS versie komt?

Explorer
Zojuist m.b.v. USB geïnstalleerd. Helaas is het probleem met deze nieuwe firmware (versie 1201.0) niet verholpen. De melding 'Niet beschikbaar' komt nog steeds in een pop-up melding op het scherm als je de gids opent.

Top Posters