Support

Open search

UE48JS8500L licht schijnt door / geeft vlekken

Apprentice

Inmiddels is het probleem helaas weer terug. Morgen maar contact opnemen met Samsung.

Black Belt 

Oei, wat jammer! :( Nu kan ik ook een reparatie verzoek voor je indienen eventueel, heb je voor mij het serienummer van de TV, of je klantnummer bij ons zodat ik je dossier op kan zoeken? Tenzij je in de tussentijd verhuisd bent hebben we als het goed is je gegevens nog. 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Apprentice

Dank voor het aanbod inmiddels heb ik telefonisch al contact gehad met Samsung en de Servilux

Helaas valt dit buiten garantie en zullen de kosten voor het herstellen rond de 370,- liggen.

Aan de ene kant begrijpelijk aan de andere kant 2 keer hetzelfde probleem in 1 jaar geeft ook wel een signaal af.

@samsung is hier nog iets van een coulance in te regelen?

Ik moet over deze prijsopgave even nadenken aangezien ik geen garantie heb dat het probleem niet met een jaar dan weer optreed zoals nu het geval is.

Black Belt 

Als het goed is is er al coulance toegepast in het berekenen van die 370,- zolang men op de hoogte is van de aankoopdatum en de bon is nog aanwezig kunnen we een coulance berekenen. Heb je toevallig je Samsung klantnummer voor me? Ik kan altijd voor de zekerheid kijken of het mee is genomen in de berekening. 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Apprentice

Ik stuur je even een PM met mijn gegevens. De medewerken van Servilux die mij de prijs doorgaf heeft niet over een coulance gehad. Puur kosten voor de reparatie en de monteur.

First Poster

Hallo,

Sinds een aantal weken geeft onze TV (UE48JS8500LXXN) ook aan de zijkant dit soort lichte vlekken.

Is daar nog wat aan te doen?20190416_091758.jpg20190416_091754.jpg

Apprentice

Dat ziet er uit als hetzelfde probleem wat ik heb. Ik heb toen ik hier mee bezig was zoals hierboven te lezen is een optie gehad om dit te laten repareren voor 370,-  Aangezien het panel iets meer dan een jaar daarvoor al eens vervangen was heb ik dit niet laten doen aangezien ik geen garantie kon krijgen dat dit niet nog een keer zou gebeuren. Al met al daarover niet heel tevreden maar helaas.

Het beste wat je kunt doen is even contact opnemen met Samsung en het probleem daar aanmelden. Zij kunnen je vertellen of het te repareren is en wat de kosten zijn.

BruceH Moderator
Moderator

@Jakofa, we kunnen hier een monteur voor inplannen. Kun je mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens? 

Tevens ontvang ik graag de volledige modelcode, die kun je vinden aan de achterkant van de TV.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

hoe stuur ik een PB?

BruceH Moderator
Moderator

Dat doe je zo: https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Hoe-stuur-ik-een-priv%C3%A9bericht/td-p/2917...

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters