Support

Open search

Tv gaat offline bij bekabeld netwerk

Superuser II
Superuser II

Goedenavond @Ed1952 , Ed,

XXC is idd een gemodificeerde Spaanse tv.

Zie verder mij reactie richting @TShot . Waar is deze tv aangeschaft?

Misschien een andere UTP kabel proberen?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Superuser II
Superuser II

Goedemorgen @TShot , Stephan,

Is je probleem inmiddels opgelost?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Apprentice

Hallo @dkoster

Ik heb eindelijk de update gedaan. 

Maar dit heeft het probleem niet opgelost. Via bekabeld netwerk gaat de tv nog steeds offline

Community Manager

Dat is gek! Heb je de TV ook al eens gereset

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Hier ook het het zelfde probleem dat via bekabeld de tv via smart things app offline staat en niet aan te zetten is.

ik heb ook een:

MN : QE55Q70RATXXH
FW : T-MSMDEUC-1315.4
FC : SWU-OU_T-MSMDEUC_1315_190812
MI : T-MSMDEUC
LS : EU_BENELUX

als dit geen benelux model is, waarom staat er bij LS dan EU_BENELUX?

ik krijg via een wake-up on LAN service van mijn Domotica software overigens de TV wel aan...dus dat gedeelte werkt wel.

ik heb inmiddels de firmware ook via usb moeten updaten omdat deze ook niet automatisch gevonden wordt (zowel met WiFi als LAN geprobeerd)...ook na de update naar 1318 is er niets veranderd....de verbindingstest geeft geen foutmelding en streaming apps doen het verder prima....heel vreemd dus....heb nog een manual DNS server geprobeerd, maar dan krijg ik geen verbinding dus dat is ook een beetje vreemd

Navigator

Hallo Tshot heb je al eens een andere netwerk kabel gebruikt. Ik heb namelijk een tijdje terug nieuwe netwerkkabels voor al mijn randapparatuur gekocht Cat6 alles werkte goed maar mijn PS4 gaf steets aan dat de netwerkkabel niet was aangesloten achteraf bleek die netwerk kabel niet goed te zijn. Toen ik die verwisselde voor een andere werkte alles weer normaal.

Highlighted
Apprentice
Dat kan ik nog even proberen inderdaad
Top Posters