Support

Open search

The Frame maakt geen verbinding met smartbox

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Ik heb al een tijdje een probleem met onze Samsung televisie The Frame. Er komt een melding in beeld, zie foto. Alles is gecontroleerd en alle stekkers zitten erin. Nadat ik de stekkers uit het stopcontact heb gehaald wil hij t wel weer doen. Nu op een punt gekomen dat de tv helemaal niet meer aan wil. Tv gekocht in oktober 2018. Ik hoor graag wat ik moet doen. Vriendelijk dank, Evelien

881EA3AA-8655-48F8-8014-A389E35D76EE.jpeg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser I
Superuser I
Ah excuus, ik had het wat fout gelezen. Inderdaad, als ie helemaal niks meer doet is 't kabeltje kaduuk en moet er een nieuwe komen.
9 ANTWOORDEN 9
Superuser I
Superuser I
Ai, klinkt alles behalve perfect. Ik zou allereerst aanraden om even een FIrmware update uit te voeren, stel dat dit niet werkt zou ik de kabel tussen de apparaten loskoppelen en opnieuw aankoppelen. Mogelijk maakt ie net niet goed verbinding.

Last but not least, kan je altijd nog een factory reset uitvoeren. Stel dat dit niet werkt dan moet er helaas een engineer aan te pas komen lijkt mij.
First Poster

Bedankt voor de reactie. Maar hoe update ik de firmware als ik de tv niet aan krijg? 

Ik heb de kabeltjes ook al tussen de apparaten losgekoppeld en terug gezet. En echt goed gekeken of alles goed erin zat. 

Ik begreep op een filmpje van youtube dat mijn glasvezelkabel (dat dunne kabeltje van de smartbox naar de tv) misschien kapot was? Kan dat?

Superuser I
Superuser I
Ah excuus, ik had het wat fout gelezen. Inderdaad, als ie helemaal niks meer doet is 't kabeltje kaduuk en moet er een nieuwe komen.
First Poster
Oke, dankje dan ga ik dat regelen!
Superuser I
Superuser I
Als 't gewoon een Nederlands model is komt zowiezo straks er een moderator naar kijken en kan het via de community geinitieerd worden.
Nick Moderator
Moderator

Heb je 't al geregeld, Evelien?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster
Ja, ik heb van de winkel een nieuwe kabel mogen ontvangen en de oude is naar Samsung gestuurd.
Superuser I
Superuser I
Fijn om te horen dat 't gelukt is Bevalt de TV verder prima?
First Poster
Ja de televisie bevalt verder erg goed. Ik mis alleen het puntje dat je geen radio kan luisteren en dat je dan het scherm op stand-by zet.
Verder zijn we erg tevreden.
Top Posters