Support

Open search

The Frame - eigen foto's via SmartThings app op iPhone/iPad

Highlighted
First Poster

Beste,

Sinds gisteren heb ik een The Frame (2019) van 43" aan de muur hangen.

Bedoeld om als fotolijst te gaan fungeren. Alles aangesloten en werkend gekregen... behalve het belangrijkste...

De SmartThings app op zowel mijn iPhone als iPad ziet het scherm wel (kan het met de app ook bedienen), maar ik kan geen foto's naar het scherm sturen... de app blijft aangeven dat het scherm en de iPhone/iPad in het zelfde netwerk moeten zitten, wat ze uiteraard zitten.

Hierover de helpdesk gebeld; daar werd aangegeven dat Samsung en Apple twee verschillende werelden zijn en dat Samsung niet kan garanderen dat het werkt... toen ik aangaf dat ik geen genoegen nam met dat antwoord werd op brute wijze de verbinding verbroken... tot zover de fijne service van de helpdesk van Samsung.

Zijn er hier mensen die een oplossing weten?

Ik weet dat ik ook foto's via USB op het scherm kan krijgen... maar wil juist meerdere foto's tegelijk laten zien in een passe-partout (dat zou middels de app kunnen).

Hoor het graag!

Vr.gr.

Bram

3 ANTWOORDEN 3
Explorer

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op wacht 

Maar ik doe het via mijn Samsung S10

En dan werkt het heel goed 

Waarschijnlijk is de app voor iOS niet helemaal top 

Wel iets wat samsung moet oplossen inderdaad 

Misschien heb je ergens een android device liggen dat je het daarop doet 

First Poster

Dank voor uw reactie... alleen zijn we hier qua telefoon etc. Apple fan... hebben helaas geen Samsung phone oid in huis... 

Wat u aangeeft; Samsung verkoopt een product met een bepaalde functionaliteit, dan moeten ze dat ook onderhouden.

Explorer

Klopt 

Heb je al eens geprobeerd dit te doen terwijl de tv aanstaat?

Als hij in art mode staat geeft mijn telefoon ook wel eens dezelfde melding die u aangeeft

Top Posters