Support

Open search

TV UE49KS7000 lichtvlekken

Observer

Beste, 

Sinds begin dit jaar heb problemen met mijn Samsung TV UE49KS7000.

Via de telefoon wordt ik doorverwezen naar de Messenger helpdesk, helaas zonder resultaat/reactie.

Begin dit jaar constateerde ik een klein lichtvlekje onder in mijn scherm. Hierover wou ik niet te moeilijk doen, vandaar geen actie ondernomen. 

Helaas constateer ik nu sinds een aantal dagen een heel aantal lichtvlekken in het scherm. 

Ik lees via deze Community dat er meer mensen zijn die dezelfde klachten hebben over dit model. Is dit niet een kwestie van garantie, of een productiefout? Je mag toch een langere levensduur dan 2 jaar van een tv verwachten, die enkel aan een muur hangt, en hooguit een paar uur (2/3) per dag aan staat?

Zie ook de foto's, ik ontvang graag een reactie.

Mvg,

Edwin Werkman

1 ANTWOORD 1
Nick Moderator
Moderator

Hi Edwin, dat klinkt allemaal niet best .. De foto's zie ik trouwens niet, dus misschien dat je deze even direct in jouw post kunt toevoegen? Uiteindelijk, ondanks het issue, valt het buiten onze 2 jaar fabrieksgarantie. Bij zulke kwesties is jouw eerst aanspreekpunt de winkel waar jij een koopovereenkomst mee hebt, zij kunnen waar mogelijk een oplossing bieden.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters