Support

Open search

T.V. kapot binnen 2,5 jaar

New Member

Net iets langer dan 2 jaar terug een high-end Samsung gekocht (uit de KS7000 serie), inmiddels is er een defect aan het paneel waarbij een gedeelte van de backlight onderaan veel meer licht geeft dan de rest van het scherm (veroorzaakt een soort witte vlek). Contact opgenomen met Samsung, wat blijkt, ondanks coulance mag ik zelf een bedrag neerleggen van 260 euro om het te laten repareren, want de t.v. valt net buiten de garantieperiode.

Ronduit belachelijk, van een high-end televisie mag toch verwacht worden dat deze minstens 5 jaar zonder defecten meegaat, en als er eerder defecten optreden dat het kosteloos wordt opgelost.

Ik ben altijd een trouw fan van Samsung producten geweest, altijd Samsung televisies en telefoons gehad maar voor mij eindigt dat hier, voor mijn volgende telefoon en televisie zal ik overstappen naar een concurrent.

Daarnaast zal ik vrienden en familie waarschuwen voor het kopen van Samsung producten aangezien je niet kan verwachten dat ze kosteloos gerepareerd worden wanneer ze binnen een onredelijk termijn defect raken.

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
En jij denkt serieus dat andere bedrijven anders zijn?? HAHA. Succes met de andere merken dan! En voordat je volgende keer ergens gaat lopen klagen weet wat de feiten zijn.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters