Support

Open search

Smarthub panelen verdwenen

Explorer

Volgens de gebruiksaanwijzing van mijn UE40H6240AXXN smart TV kent Smarthub de volgende zogenaamde panelen:

Games (controller icoontje)

SAMSUNG APPS (zeshoek met hierin vierkantjes icoon)

Op TV (TV toestel icoon)

FILMS & SERIES (afspelen icoon [driehoek])

MULTIMEDIA (2 kaartjes achter elkaar met afspelen icoon)

Op mijn TV heb ik nu alleen nog maar de panelen SAMSUNG APPS en MULTIMEDIA. De handleiding zegt heel diplomatiek dat sommige functies in bepaalde landen of regio's niet beschikbaar kunnen zijn.

Maar ik weet zeker dat ik in het begin de panelen Games en "Op TV" had, maar die zijn om de een of andere reden verdwenen, wellicht door een update van de firmware.

Ik mis vooral het "Op TV" paneel.

Iemand die dit herkent, of heb ik iets gedaan waardoor deze panelen zijn verdwenen en kan ik ze weer terugkrijgen.

Is het mogelijk dat de TV misschien een keer is veranderd van land waardoor ik nu nog maar 2 panelen over heb?

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Kan zijn dat het met een update is weggehaald. TV resetten is de enige optie die je hebt om hem misschien nog terug te halen.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ik heb zojuist Smart Hub gereset. Aangezien dit Smart hub instellingen betreft zou je verwachten dat alles weer terugkomt. Bij het starten van Smart Hub moest ik alles weer opnieuw invoeren, WiFi, settop box etc.

Maar helaas, hierna nog steeds alleen de Samsung Apps en Multimedia panelen.

Superuser II
Superuser II
Dan is het weggehaald met een update.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters