Support

Open search

Samsung tv UE43KU6400S blijft herstarten (hangen, streepbeeld en herstart)

Apprentice

Hallo, 

Mijn tv gaat sinds deze week erg moeilijk aan. Ik zet hem aan, krijg dan donkergrijs gestreept beeld, tv gaat weer uit en herstart hem vanzelf. Dan herstart die, grijs gestreept beeld en gaat weer uit. Dit duurde steeds ongeveer 2-5minuten en daarna ging de tv aan en kwam er smart tv in beeld. Echter start die nu helemaal niet meer op. HELP!  Ik ben bang dat die echt stuk is..

December 2016 aangeschaft dus volgens mij geen garantie meer... 

Stekker reeds wel uit verlengsnoer gehaald en direct in stopcontact, helaas werkt dit niet... nog andere tips? 

Groetjes, Manon

8 ANTWOORDEN 8
Highlighted
Apprentice

20190405_204405.jpg

Community Manager

Hi @Manon291,

Dat ziet er inderdaad niet goed uit! Als je alle externe apparaten ontkoppelt, krijg je dan nog steeds hetzelfde te zien?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Ja die zijn los gekoppeld. Helaas nog hetzelfde.

Nick Moderator
Moderator

Er is dus niets meer aangesloten? Zelfs geen internet kabel? Kun je dan nog een uurtje de tv van het stroom houden en nogmaals testen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Nee er is verder niks aangesloten op de tv. Alleen de stroomkabel, de tv is zelfs 2 dagen van stroom geweest maar ook jouw tips werken helaas niet... 

Ik heb contact gehad met Servilux en die zeggen dat het beeldscherm stuk is. Blijf ik zelf gek vinden aangezien de tv na een tijd toch opstart en het dan gewoon werkt.... 

volgende week donderdag komt monteur nieuw beelscherm installeren. Bedankt voor het meedenken.

Nick Moderator
Moderator

Het is dan inderdaad echt een defect. Wat het defect is durf ik zo niet te oordelen, maar dit zul je wel horen vanuit de monteur.

---------
Signature-Note10
Apprentice

Vandaag monteur langs geweest. Heel nieuw beeldscherm erin gezet, werkt nu weer perfect. 

Bedankt voor het meedenken. 

Nick Moderator
Moderator

Super om te lezen. Geniet weer van 't mooie beeld, Manon!

---------
Signature-Note10
Top Posters