Support

Open search

Samsung QLED 2018; nóg mooier

Apprentice
Helemaal mee eens!
Explorer

Waarom nemen ze de Qled's ook niet terug?

https://www.onemorething.nl/2019/04/samsung-galaxy-fold-uitgesteld/

Superuser I
Superuser I
Hopla! Ik heb een nieuwe Q9F gekocht #BenBenieuwd!
Explorer

Gecondoleerd

Apprentice

Veel plezier er mee. #MijnmooisteTVtotnutoe

Superuser I
Superuser I

Ik hoop dat ie mij bevalt, het zal zeker een groot verschil zijn met mijn oude TV. Ik ga er van genieten. Ik denk dat 't een gigantische upgrade is  

Explorer

sorry jongens, hier trapt niemand in.

Superuser I
Superuser I

Yesss, ik heb mijn nieuwe TV binnen Geweldig ding. Ik moet wel zeggen dat ik aardig wat tijd er in heb gestoken om dat ding goed te calibreren. Groot nadeel is trouwens dat de meeste content nog steeds in 1080p geleverd wordt waardoor je met upscaling zit - 't was een leuk klusje om dat naar mijn wensen in te stellen. Op zich is dat niet echt de schuld van de TV maar het blijft toch suboptimaal om 1080p over een 55" scherm uit te rekken, dat is vragen om problemen.

Maar gelukkig zijn er genoeg opties waarmee de content netjes opgeschaald kan worden (Met alle artifacts die daar mee komen natuurlijk, maar ik heb dat liever dan helemaal niet opschalen en je hebt er enigzins controle over

Verder heb ik ook gelijk mijn zeldzame talen gebruikt en ambient mode een klein beetje gesloopt

doorbg.jpg

Komt een beetje door mijn achtergrond maar dat viel via een standaard achtergrond wel weer recht te trekken

Al met al ben ik tevreden met mijn nieuwe aanwinst. Project thuisbioscoop is compleet

Superuser I
Superuser I

Stukje feedback. Blijkbaar ondersteund de TV notificaties maar ik kan er geen gebruik van maken gezien de TV geen activesync ondersteund 😥

Apprentice
Begrijpelijk...Activesync wordt al jaren niet meer doorontwikkeld. De notificaties op je tv verlopen via smartthings
Top Posters