Support

Open search

Samsung QLED 2018; nóg mooier

Explorer

Hoi. Allen de ziggo horizon op hdmi 1 en chromecast op hdmi 2. Via optisch out een soundbar van samsung deze gaat wel gelijk aan en als ik de tv uitdoe gaat deze na 5min ook uit, dat vind ik dan prima. Maar de horizon blijft aan. Terwijl ik deze wel uit kan doen via de one remote op de volgende manier 2x drukken op 123 knopje en dan op de ronde knop in het midden van de ring dan komt er een menu en kan ik de horizon uitschaken maar das niet wat ik wil 😄😅. Horizon box is trouwens versie SMT-G7401

Black Belt 

Dat is best een omweg om 'm uit te zetten inderdaad, heb je op de TV al bij de instellingen voor de universele afstandsbediening gekeken? Die vind je in het bron-menu. 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Highlighted
Explorer

Heb precies hetzelfde probleem waar heb je tv gekocht als ik mag vragen? 

Explorer

Moed zakt mij nu wel in de schoenen, nog steeds geen update.

Voel mij knap belazerd onderhand, breng toch geen tv uit die nog niet af is.

Explorer

Ja, ik snap ook niet waarom ze in plaats van de zaken gebruiksvriendelijker, ze juist moeilijker maken en minder toegankelijk. Rare keuzes.

1. Geen films meer kunnen afspelen
  2. Geen geluidspoor meer kunnen selecteren binnen de film
  3. Geen normale grootte ondertiteling, is nu echt veel te groot.
  4. De mogelijkheid DTS te simuleren is verwijderd (t.o de KS lijn 2 jaar er voor, werkte perfect)
  5. Software fouten worden langzaam opgelost (of nog niet) zo wordt het geheugen van diensten van het Smart gedeelte gewoon "reset", waardoor spotify continu wordt uitgelogd, zo vermoeidend dit.

Moet ik eerlijk zeggen dat mijn NAD versterker er momenteel niet meer wordt uitgegooid, maar mijn gameconsole wel.

Waarbij je nou geen idee hebt of de software nou wel of niet goed werkt naar 2 maal een moederbord "reparatie"....

First Poster

Gisterenavond de Q855 inch aangeschaft maar het installeren strand nij het instellen van de kanalen. Daarna geprobeerd terug te gaan naar se nstellingen maar nu blijft het toestel voordurend uit en weer aan gaan. Je begrijpt zwaar teleurgesteld wie heeft er tips. De oneconnectbx krijgt tv signaal van een kpn box.

Explorer

Al een reparatie gehad? Klinkt als een defect moedebord had precies hetzelfde. Het hielp bij mij om de stekker uit de one connect te halen en te herstarten.

Zeker laten vervangen want het stond bij mij vol met ac fouten (140 errors) in het systeem.

First Poster
Het gaat om een nagelnieuw toestel type QE55Q8F
Explorer
Ja hier ook een hagelnieuwe 65q7 2018
First Poster

Vanmorgen nieuwe poging gewaagd en warempel start het hele  circus op. Een avondje zonder stroom helptdus.

Top Posters