Support

Open search

Samsung QLED 2018; nóg mooier

Explorer

Welk vermoeden?

Black Belt 

Wat Smartthings betreft heb ik meer nieuws, de dienst is nog groeiende. Uiteindelijk is het de bedoeling dat je via de Smartthings app inderdaad ook je deurbel of licht systeem kunt bedienen, maar het hele "Internet of Things" staat nog in de kinderschoenen in Nederland, en zolang dat groeit blijft Smartthings meegroeien. 

Wat je overige vragen betreft, ik begrijp dat men een Extern Beheer afspraak heeft ingepland en dat die niet is nagekomen. Dit zou ik graag onderzoeken en nieuw leven inblazen want een dergelijke afspraak is wel hoe we alles het duidelijkst kunnen krijgen. Is jou ook een klantnummer meegegeven waar ik je op kan vinden? Anders ontvang ik graag via een prive bericht je telefoonnummer en/of email adres, dan vind ik je daar wel op

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Explorer

Ok goed nieuws, hopen dat ze er wat vaart achter zetten.

Wat dat 2e betrefd, er is nadien nog wel een extern beheer afspraak geweest. Ook na een factory reset op afstand nog steeds hetzelfde probleem. Hier op een ander toestel ontvangen.

Deze heeft nog wel het probleem dat de optische Sosnos verbinding na uit/aan zetten weer terugschakelt op de interne luidsprekers. Aangezien dit toestel dus net zo reageert, ga ik er van uit dat dit nog een bugje is en met een toekomstige firmware update opgelost gaat worden.

Explorer

Wordt net gebeld door Samsung, probleem wat ik schets schijnt idd bug te zijn. Wordt met volgende firmware update opgelost. 

Highlighted
Black Belt 

Ah, top! Dat geeft moed

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Explorer

Hoi mensen

ik heb de qe49q6f icm horizon.

nu werkt de remote super op alles alleen als ik tv aandoe gaat alles aan ook horizon maar als ik hem uit doe gaat alleen de tv uit. Anynet staat aan. Iemand een idee ? Oh ja software is 1103

Black Belt 

Hee @Rik83, tnx voor je vraag! Je let ook al op de juiste dingen, volgens mij zit je wel goed op deze community zit er naast de Horizon Box nog meer aangesloten op de TV? Zoja, gaat het dan om apparaten die je via HDMI hebt verbonden? Dit zou er namelijk voor moeten zorgen (mits de apparaten in kwestie ook over Anynet/HDMI CEC beschikken) dat ze te bedienen zijn met de Smart Remote van de TV en ook samen aan/uit gaan. 

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Apprentice

firmware 1103? ik zie alleen 1023 staan

Explorer

Ja mijne zit echt op 1103 en op internet is dat idd ook nog niet het geval die zit op 1023 ofzoiets

Apprentice

heb jij dan een model uit buitenland?

Top Posters