Support

Open search

Samsung QLED 2018; nóg mooier

Apprentice

ik heb mij vandaag een Q7F (2018) 55" aangeschaft maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. Het beeld is veel te donker en ik krijg het niet lichter. Niet op telenet noch op mijn satteliet decoder of Netflix.

Ik heb al alle aanbevelingen die ik heb kunnen vinden geprobeerd maar geen succes. Ik vind het ook vreemd dat mijn helderheid instelling maar tot "5" gaat terwijl iedereen spreekt over "40" of "50". Ik hoop dat het in de volgende dagen opgelost geraakt want anders terug de doos in en naar de winkel. Ik vind het niet kunnen dat een TV van 2200 Euro zoveel moeite nodig heeft om een goed beeld te krijgen. 

Explorer

Gisteren de QE55Q9F Qled 2018 gekocht, verliest instellingen die gemaakt zijn. 

Ook geluid springt weer terug naar interne luidsprekers ipv sonos bij het opnieuw uit/aan zetten

Nick Moderator
Moderator

Hi @ddaenen1, dat klinkt wel heel vreemd .. Onze Qled tv's hebben de hoogst mogelijke helderheid op de markt, dus hier gaat iets mis. Is het nog steeds een issue?

Hi @BonesNL, jouw issue klinkt wat specifieker. Ik adviseer je een topic hierover te openen, zodat we daar verder kunnen kijken. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Highlighted
Apprentice

Hallo, na uren proberen beter beeld te krijgen via de settings van zowel het toestel als onze kabel en satteliet decoders is dit is nog steeds een groot probleem. Ook met Netflix of andere smart tv toepassingen. Ondertussen is er een afspraak gemaakt met Samsung service en ze komen Maandag langs om het probleem te bekijken.

Mijn vermoeden is dat de backlit niet werkt op onze TV. Ik vind dit toch teleurstelling bij een nagelnieuw toestel tenzij er natuurlijk iets misgelopen is met het transport maar uiterlijk zijn er geen sporen op zowel de verpakking als het toestel.

Mvg, Dominique

Nick Moderator
Moderator

Absoluut eens dat dit bij een nieuwe tv niet moet gebeuren. Alleen kunnen we er natuurlijk niet zeker van zijn wat de reden is. Ik hoor graag hoe het verlopen is tijdens de afspraak. 

---------
Signature-Note10
Explorer

Wat voor topic wil je dat ik open om geholpen te worden?

Firmware geupdate, nog hetzelfde probleem.

Via messenger hulp gevraagd, zou binnen 1 uur geholpen worden. Zijn inmiddels al 24h verder, nog steeds geen reactie.

Gebeld met samsung, vriendelijke mevrouw na een tijdje kunnen overtuigen dat ik teruggebeld zou worden voor hulp op afstand. Tussen 12 en 14h zou dit gebeuren, je raadt het al. Ook niks.

Zit je dan met een nieuwe tv van 3K!

Nick Moderator
Moderator

Gewoon een topic onder jouw naam, een nieuw topic. Anders krijgt iedereen in dit topic continu meldingen. Je maakt een topic door naar TV / audio te gaan en "een onderwerp starten" te selecteren.

---------
Signature-Note10
Explorer

Nieuwe ontvangen.

Alleen de sonos blijft nog een probleem, na ingesteld staat de Q9 na uit/aan zetten weer op interne luisprekers. Lijkt dus bugje nog.

Hoe nu de Hue verlichting, ring doorbell enz aanmelden bij smarttings op de Q9?

Waar zijn alle apps, kom alleen de standaard apps tegen.

Black Belt 

@BonesNL, maak je voor Smartthings ook gebruik van onze app? http://www.samsung.com/nl/apps/smartthings/ 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Explorer

Via de iphone app

tv wel

Top Posters