Support

Open search

Samsung LED Smart TV UE40H6240AW witte horizontale streep door midden beeldscherm

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Bij het installeren van de USB harddisk Lacie USB3 1TB wordt de HDD wel gezien door de TV, maar het formatteren zoals in de handleiding staat werkt helaas niet.

De HDD is 1 TB en wordt gezien als 256.00MB/256.00MB.

Wat ik ook doe (volgens de E-manual instructie en het handboek)ik krijg hem niet geformatteerd.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Hoi Davey,

het probleem is intussen opgelost.

Er stond software op de schijf waarop je eerst de verhouding tot de twee partities moest maken en met welk format.

Dit is gelukt, maar heb bij nader inzien toch besloten om een voor de TV een mooie samsung HD recorder op Marktplaats te kopen en de schrijf als bac-up voor mijn laptop. Iedereen tevreden.

3 ANTWOORDEN 3
Davey Moderator
Moderator

Hey Bert,

Dat is een Samsung harddrive dus ik ben benieuwd of andere mensen ervaring hebben met die HDD. Gebruik je de online handleiding in plaats van de papiere handleiding? Die zal vast wel worden ge-update once in a while. Ik hoor het van je.

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
First Poster

Hoi Davey,

het probleem is intussen opgelost.

Er stond software op de schijf waarop je eerst de verhouding tot de twee partities moest maken en met welk format.

Dit is gelukt, maar heb bij nader inzien toch besloten om een voor de TV een mooie samsung HD recorder op Marktplaats te kopen en de schrijf als bac-up voor mijn laptop. Iedereen tevreden.

Davey Moderator
Moderator

Hahah op alle vlakken is het nu opgelost :smileywink: Dat hoor ik graag! Fijn weekend alvast. 

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
Top Posters