Support

Open search

Samsung Homeservice

First Poster

Hallo iedereen,

ik weet niet of het gebruikelijk is hier op dit medium met klachten over Samsung te komen, maar ik wil het toch proberen.

Op 30 nov. ging onze tv een Ue48ju7000 kapot en is dit gemeld bij Homeservice.

Na de conclusie te hebben gemaakt dat het niet te repareren is , heeft Homeservice een omruil voorgesteld waar ik akkoord mee ben gegaan. Er werd door hen op  13 dec. een nieuwe tv besteld en die zou binnen 5 werkdagen aan ons geleverd worden.

Je raadt het al, beloftes worden door hen gedaan iedere keer dat je de telefoon pakt maar leveren ho maar. Heb zelf een aantal voorstellen gedaan maar je komt niet bij de juiste personen terecht, want de eerste lijn medewerker regelt niks voor je als klant en ik denk zelfs dat je als klant niet door Samsung serieus wordt genomen en correct wordt geholpen.

Wij zijn nu een poos verder en er is nog steeds niks geleverd, dus de kerst zitten we zonder tv en zoals mijn gevoel mij zegt wordt het over het jaar getild en met een beetje mazzel ben je in de 2e week januari aan de beurt.

ik vraag mij af of er meer mensen zijn met de zelfde ervaring met de hulptroepen van Samsung.

Gr. 

Bennie Elderman.

1 ANTWOORD 1
Tim Moderator
Moderator

Hoi Elderman,

Wat een gedoe allemaal zeg :( Ik kan goed begrijpen dat je niet helemaal blij bent met de gang van zaken.

Heb jij je nieuwe televisie inmiddels binnen? 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters