Support

Open search

Samsung HW-K950 Soundbar Atmos verliest speakers configuration

Highlighted
OPGELOST
Explorer

Heb de set een week in huis. 3 dagen goed gewerkt daarna verloor hij zijn speakers. In display Komt de tekst contoleer wireless speakers. Handleiding zegt dat ik de speakers met de hand moet toevoegen / wijzen. Dit lukte en geen probleem. Maar het gebeurt vaker dat hij de speakers mist en nu elke x als ik de set aanzet. 

Nu is het zo dat ik wil  toch tv kijken dan maar Allen geluid uit de bar. Terwijl ik dan zo kijk en luister gebeurt het Vaal dat er dan wel en weer geen geluid is over de sub en surround.

speaker afstand is bar > sub = 1 meter.  Bar > surrounds = 5 meter.

internet wifi modemrouter is in de nabijheid.  Bij de eerste x aanzetten werkte alles goed en heeft hij zijn update ook gedaan . 

Zijn er meer kopers die dit probleem hebben of kennen.

heb ook 2 R7 speakers staan en deze kan ik overal neerzetten zonder problemen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Explorer

Hallo 

we kunnen het afsluiten. 

Vandaag met de winkel gesproken. Een klantvriendelijk en goed gesprek gehad.

Er komt een nieuwe set. Afspraak gemaakt voor de omruiling.

Ben er blij mee want ik geloof nog steeds in het product (de set). Had gewoon ff pech en dat kan gebeuren. 

Groeten Ron.

11 ANTWOORDEN 11
First Poster
Hallo Ron,
Heb hetzelfde problem met de zelfde set, hoop dat er snel een oplossing voor komt. Was nu niet echt een goedkope set.
Groet, George

Explorer

Hallo George,

ik was het op gegeven moment zo zat. Dat ik contact heb gehad met samsung. Hierna nog 2 dagen op verzoek van hun wat instellingen getest en ook mijn WiFi netwerk op alleen 2,4 ghz gezet en 5 ghz uit. Hetzelfde probleem bleef hierna andersom 5 aan en 2,4 uit. Nog geen verbetering. De set kan ook zonder netwerk werken, dus alleen afstand bediening. Ook dit getest al het wifi uit in huis. Nog steeds problemen. Weer contact gehad en ze vertelden mij dat het opgestuurd moet worden voor reparatie. Dit maar gedaan. Zit nu al een week zonder geluid. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden.  

Helping Hand

Wat balen dat het niet gelukt is! Hopelijk wordt het wel verholpen met een reparatie.

Laat je weten hoe het is afgelopen?

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
Explorer

Vandaag bericht gekregen. Met een melding dat het nog 15 werkdagen duurt i.v.m. Het wachten op onderdelen.....

er was degelijk dus wat niet in orde. Zelf ben ik een techneut dus hoop dat ik ook te horen krijg wat het defect was. 

Maar nu nog eerst geduld hebben. Nog een maand zonder. 😭

Davey Moderator
Moderator

Hey Ron,

Eventjes wachten nog En wat betreft het defect, dat krijg je wel te horen hoor. Ik ben ook erg benieuwd!

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
Explorer

Hallo

ik heb de set vandaag weer mogen ontvangen. Dus terug van reparatie. Jippie.....

vanavond filmje kijken was de bedoeling. Dus alles weer uit de doos en op zijn plaats gezet. Spannend.... nu de stekkers er in en afstandbediening gepakt en aangezet. En ja hoor het koppelt netjes.

Ook op ons netwerk en de app gekoppeld. Muziekje via tunein..  ja er komt geluid uit en bass. Surround niet maar zijn wel gekoppelt.

nu de app afgesloten en met de AB ingang zappen naar hdmi1 .... elke keer als ik een stapje doe hoor je over de rechter surround een harde knetter door de speaker. Ik schrok er van, zo van .... wat is dit nu weer?

van hdmi1 naar hdmi2 knetter en weer een stap verder knetter. Alle hdmi stekkers uit de bar gehaald en weer zappen ... knetter . F#¥+%# dacht ik. Alles spanningloos gemaakt. 15 minuten gewacht nog een x alles aansluiten. Alles koppelt weer netjes maar nu geen geluid eruit te krijgen. Weer alles uit . En weer aan nu wel geluid. En het geknetter bij zappen is ook weg. Filmje in de blu-ray player .    Wat blijkt geen geluid uit de surrounds. Meerdere keren geprobeerd maar niets. Alleen uit de bar en sub komt geluid. Hoevaak je het ook aan of uit zet het blijft nu zoals het is.

moet ik nu weer de winkel bellen of samsung....... alles weer inpakken weer versturen .....

help...😭

Explorer
De reparatie was nieuw moederboard en netwerk kaart/ print
Tim Moderator
Moderator

Hi RonV,

Kan ik hiermee aannemen dat het allemaal eindelijk opgelost is?

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Explorer

De eerste reparatie van het signaal verlies van de speakers hebben ze opgelost door die printen te vervangen maar ik heb het iedee dat het spul niet goed getest is wand toen ik het in ontvangst nam en het ging gebruiken kwamen de knallen en knetters uit de surround speakers daarna geen geluid meer uit de surrounds. De winkel wil geen nieuwe geven alleen weer repareren (voor de 2e x dus) heb gezecht geef maar een nieuwe, die set is geen maand oud. Manmanman wat een service

wat moet ik hier mee.... heeft iemand een goede RAAD.

Top Posters