Support

Open search

Samsung Frame

First Poster

Bericht-flooding gedetecteerd (een uniek bericht werd meer dan 1 keer in 3.600 seconden in de community gepost

ik kreeg bovenstaand bericht na onderstaande vraag, waarom verschijnt het antwoord dan niet op een vergelijkbare vraag?

ik wil mijn eigen foto's schermvullend tonen op de Samsung Frame, hoe kan ik dit bereiken?

12 ANTWOORDEN 12
Superuser II
Superuser II
Heb je de handleiding gelezen?

http://www.samsung.com/nl/i/televisie/foto-op-tv-bekijken/
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

niet echt maar aan de telefoon kon Samsung mij ook niet helpen, heb nu bel afspraak vrijdag as waarbij men op afstand de isntellingen aanpast, help desk wist het zelf ook niet

Superuser II
Superuser II
Probeer de handleiding even te lezen en het linkje wat ik heb gestuurd. Misschien krijg je het zelf al voor elkaar
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

ja en staat het niet oin

vrijdag heb ik een 2 uur bel sessie waarbij Samsung op afstand gaat inbellen om eea recht te zetten, schermvullende optie bij de eigen fotos is er nu gewoon niet

Black Belt 

Goeiemiddag @Nietrelevant, als het goed is heb ik gewoon het antwoord voor je! 

Als je in de Art-modus op het pijltje naar beneden klikt kan je via Samsung Collectie "Mijn Verzameling" selecteren en daar via Smart View je eigen foto's toevoegen.

Klik je hierna een paar keer op het pijltje naar boven kan je via de functie "Mat" bepalen of je een kader om je foto('s) heen wilt of dat ze fullscreen komen te staan. Kom je hier verder mee?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Black Belt 

Hee @Nietrelevant, is het nog gelukt met je foto's op The Frame?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

nee, had belafspraak vrijdag om 18.00, bewust eerder terug naar huis maar werd niet gebeld, ook geen enkele bericht dat men niet kon.

Zit nu met een product dat niet doet wat het moet doen en een help desk die niet nakomt wat ze moet doen, eerste keer iets van Samsung gekocht maar echt stelletje amateurs, ik weet het nu ook niet meer, echte prutsers

Black Belt 

Maar heb je mijn tip nog getest? We hebben hier een Frame op de vloer staan en daar had ik het zelf op uitgevoerd, op het toevoegen van eigen foto's na (beschermd netwerk hier enzo) dus ik kan er nog een flater mee slaan.. Er vanuit gaande dat je het toevoegen van foto's al gevonden had, krijg je daarna je foto's dan wel fullscreen met de "Mat" functie?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster
nee dat is juist het hele probleem wat ik aan Samsung probeer uit te leggen maar maak og 0 progressie
Top Posters