Support

Open search

SAMSUNG QLED QE65Q7F Ziggo en Disney via browser bekijken lukt niet meer na update.

Highlighted
Apprentice

Na de laatste update is niet meer mogelijk om via de webbrowser te kijken naar Disney+
Omdat de App op zich laat wachten ben ik via de browser gaan kijken. totdat de update kwam en ik nu een error code 83 krijg.
Intussen verder gekeken dan mijn neus lang is en kwam tot de ontdekking dat de geanimeerde films wel te zien zijn maar de documentaires niet.. even als de Marvel film.
Voorheen kon ik ook via het web naar Ziggo kijken. maar dat is na de update ook niet meer mogelijk.
Mijn laatste update is: 1270-6.
Heeft iemand suggesties?

5 ANTWOORDEN 5
Community Manager

Hi @EdwinRoos,

Dat is inderdaad de meest recente versie. Heb je dit al aangekaart bij de ontwikkelaars van Disney?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Hi,

Nou dat zou wel erg kort door de bocht zijn om de schuld neer te leggen bij Disney en bij Ziggo,

Ik kijk via de webbrouwser van mijn Samsung TV:QE65Q7F naar Ziggo en naar Disney+.

Voor de update geen problemen en was alle aangeboden content zichbaar.. 

Na de update is Ziggo niet meer te streamen en van Disney alleen nog maar de animatie films. bij Marval en Discovery krijg ik bij het starten : error code 83
De laatste (Disney+) moet ik wel op deze mannier bekijken want ik heb geen smart-app van Disney+ voor mijn TV. 

Kijken op de PC geen problemen, denk hierbij aan Edge of aan Google Chrome. 
Het lijkt wel of ik na de update een paar Codecs kwijd geraakt ben. 

mvrgr Edwin Roos

Community Manager

Je zou de TV en/of de Smart Hub eens kunnen resetten. Heb je dat al eens geprobeerd? 

---------
Signature-Note10
Apprentice

Hi,

Nou naar ik ben naar de instellingen gegaan en ben terug gegaan naar de fabrieksinstllingen.

Ik ben er niet veel mee opgeschoten, nog steeds geen beeld met Ziggo en Disney+

Ik heb zelfs de instellingen aangespast van de DHCP-server in de router.
Misschien andere DNS-server instellingen. maar dat mocht ook helpen. 
(achter af klopt dat ook wel anders zou het ook niet werken op mijn PC en daar werkt het wel)

gr Edwin  

Community Manager

Goed nieuws, de lang verwachte Disney+ app komt naar vrijwel alle 2018 en 2019 modellen. De 2015 t/m 2017 modellen staan ook op de planning.

Vanaf 12 november wordt 'ie gelanceerd! Wellicht dat dit er mee te maken heeft dat het nu niet meer werkt op jouw TV.

---------
Signature-Note10
Top Posters