Support

Open search

Qled q900r one connect box

Apprentice

Ik heb zelf nog niet kunnen testen door gebrek aan een HDMI 2.1 apparaat, maar had wel gehoopt future-proof te zijn.

Met welk apparaat heb je kunnen testen?

Apprentice

Ik denk dat het komt vanwege de optie die Samsung aanzet en niet.

als je de firware van de VS versie van de 900r bekijkt die met deze box is verkocht... verder de zelfde tv heeft een fireware waarin dit wel allemaal aan staat. Voel mij een beetje in de Maling genomen door Samsung om te beloven je koop een 2019 tv, alleen blijkt toch dat ze willen dat je weer 5000 euro uitgeeft voor extra software matige ontgrendelingen wat de tv zou moeten kunnen als hij HDMI 2.1.  

marantz bied de mogelijk heid functie van nieuwe producten die ook op jouw ouder model werken te kopen... dan ben je 50 euro armer geen 5000... 

Explorer

Ik zat zelf alweer te denken om hem te verkopen en een q90 terug te kopen maar ik hoorde pas dat de ps5 8k gaat ondersteunen dus heb ik besloten hem toch te houden en even af te wachten hoe die gaat draaien. Ik heb ook naar de sharp 8k tv gekeke en die geeft wel gewoon 8k 60fps maar ik bleef liever bij Samsung en nu achteraf toch wel een beetje spijt van

First Poster

Zeer tevreden met de Q900R zal vandaag de gegevens verzamelen en via pb sturen zoals hier beschreven om de ocb met 8k functionaliteit te mogen ontvangen zoals voorgangers hier beschreven hebben. Jullie horen van mij wanneer dit gelukt is! Maar heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt als ik hier de reacties lees. 

Highlighted
Apprentice
Ik heb een bericht gestuurd! Hoop dat het nu goed gaat komen!
Apprentice
Ik heb de Box binnen! Thanks Bruce
Apprentice
Ik heb de box binnen! Thanks BruceH!
Community Manager

Top! Is het gelukt met installeren?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ik heb hem nog niet binnen.

Community Manager

@RoyB1, zou al verzonden zijn. We gaan het even uitzoeken!

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters