Support

Open search

Nooit meer een Samsung

Apprentice

Na eindeloos en zonder enig resultaat en met de "geweldige ondersteuning van Samsung" geprobeerd te hebben een normaal en vloeiend beeld op een nieuwe UE65MU7000 te krijgen in plaats van een haperend beeld (hierover al genoeg postings gedaan) blijkt mijn TV nu ineens doelwit van ongevraagde en ongewenste reclame te zijn. In de balk staat naast het APP teken met de 4 vierkantjes nu ineens een niet te verwijderen icoon van FOX met daaronder het woord "Advertentie", je kunt daarop doorklikken naar een trailer.

Waar haalt Samsung het lef vandaan ongevraagd advertenties te plaatsen op mijn eigendom?

Ik heb het nu wel gehad met Samsung, nooit en nooit meer.

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

4da03efa3cfbac5c69610a3d20dd9e95--humor.jpg

Tv weggooien dan want daar zie je ook reclame op als je tv kijkt.. Normaal en vloeiend beeld is allemaal te verhelpen met instellingen etc. en afhankelijk van de bron. 

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Wat boeiend is bepaal ik zelf graag en ja, als je TV kijkt zie je reclame, maar daar heb ik wel de keus om weg te zappen. Als ik de homebutton van de afstandsbediening indruk en dan met reclame wordt geconfronteerd en met een balk waarbij Samsung naast de instellingsiconen de content bepaalt door toevoeging van een niet te verwijderen advertentie wordt het een ander verhaal. 

Aangezien u zo overtuigd bent dat haperingen via instellingen te verhelpen zijn wil ik u graag uitnodigen de discussie 

Haperingen in beeld Samsung QE55Q8F in dit forum te lezen en vooral pagina 12 niet over te slaan. Uiteraard ben ik dan reuze benieuwd naar uw oplossing aangezien Samsung die niet heeft.

Top Posters