Support

Open search

Netflix app

Highlighted
Apprentice

Netflix app start niet op sinds paar dagen. Ik heb handmatig(usb) de nieuwste firmware al gedownload.

Ik heb een UE48H6200AW televisie.

PS

Sorry nog Dick

Gr Jan

8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II

Hoi @JanVrolijk , Jan,

Sorry niet nodig, hoor! Best lastig om als New Member iets te posten.

Sowieso welkom in de Samsung Community.

Is de volledige Model Code van de tv UE48H6200AWXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Is de huidige softwareversie van de tv de 2890.2? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Het introductiejaar van de tv is 2014. Het kan zijn dat de app niet meer ondersteund wordt op dit model.

De onwikkelaars van de app trekken soms de stekker eruit, maar toch even wat testen.

Zou je de app opnieuw willen installeren? Ga op de SmartHub naar APPS en klik erop.

Zoek/scroll naar Gedowloade App. Vind Netflix en klik erop. Houd vast totdat Opnw install. verschijnt. Deze kiezen.

Bij geen succes de Smarthub resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Desnoods de tv een poos spanningsloos laten staan.

Suc6 en graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Apprentice

Huidige softwareversie is 2890. Het modelnummer wat jij zegt klopt ja. Smarthub heb ik ook al opnieuw gereset evenals de tv zelf. Andere apps doen het wel , alleen netflix niet. Ik laat vannacht de stekker eruit. Even afwachten dan maar.

In ieder geval bedankt!

Gr Jan

Superuser II
Superuser II

Hi @JanVrolijk , Jan,

Geen dank! Hopelijk gaat het werken! Netflix nog opnieuw kunnen installeren?

Ik hoor het morgen wel. Fijne avond nog!

Groet, Dick
Apprentice

Netflix lukt zelfs niet om te openen. Beeld gaat gelijk op zwart.

Je hoort het morgen.

gr Jan

Apprentice

Nog steeds hetzelde euvel. Tv gaat nu ook vanzelf aan en uit. Pfff. Hahaha

Superuser II
Superuser II

Hoi @JanVrolijk , Jan,

Gaat lekker daar 😉. Eerst geen  Netflix en nu geen tv meer. Zeker pfff.

Ik denk dat we alles geprobeerd hebben. De tv komt in een ‘continuous endless reboot loop’ terecht.

Dit wordt veroorzaakt door een defect aan de voeding of aan het moederbord.

Nu komt er ws. een reparatie om de hoek kijken. Misschien nog 1 redmiddel:

Zou je de tv eens aan willen zetten en de Exit knop op de afstandsbediening voor minimaal 20 seconden ingedrukt willen houden? Hierna zou hij teruggezet moeten zijn naar de fabrieksinstellingen.

De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te verkopen met een normale levensduur.

5 jaar is niet de normale levensduur van een tv. Dit is dus geen deugdelijk product.

De datum is bepalend wat betreft de leeftijd van de tv. Je zit ws. net op de grens om dit kosteloos te laten fixen.

Mocht de reset falen, dan heb ik nog wel wat helpende sites voor je.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
Apprentice

Hoi @ dkoster,

oke bedankt, ik ga het proberen

gr Jan

Superuser II
Superuser II

Goedemorgen @JanVrolijk ,

Heb je inmiddels een oplossing kunnen vinden voor je proberen?

Groet, Dick
Top Posters