Support

Open search

NPO Start en beeldkwaliteit Samsung QE49Q7F

Highlighted
OPGELOST
Explorer

De app van NPO Start (het vervolg van Uitzending Gemist) staat standaart op de Samsung QE49Q7F. 

Ik heb 2 vragen:

1. De beeldkwaliteit van NPO Start is duidelijk een stuk minder. Wat hieraan te doen?

2. Daarnaast staat het afspelende beeld van NPO Start soms stil. Is de draadloze  internet verbinding hiervan de oorzaak?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Beeldkwaliteit heeft meestal met de huidige internetverbinding te maken, die is dan op dat moment niet goed genoeg. Is er een mogelijkheid dat je hem bekabeld?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ik heb zelf het antwoord op het probleem: Zie tekst van NPO:

De standaard beeldkwaliteit van NPO Start is 576p, ook voor de NPO-app. Mocht u onze uitzendingen graag bekijken in een hogere kwaliteit, dan kunt u voor € 2,95 euro per maand een abonnement nemen op NPO Start Plus. De uitzendingen zijn hier beschikbaar in HD (1080p).

Het probleem zit dus niet in het tv toestel.

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Beeldkwaliteit heeft meestal met de huidige internetverbinding te maken, die is dan op dat moment niet goed genoeg. Is er een mogelijkheid dat je hem bekabeld?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ik heb zelf het antwoord op het probleem: Zie tekst van NPO:

De standaard beeldkwaliteit van NPO Start is 576p, ook voor de NPO-app. Mocht u onze uitzendingen graag bekijken in een hogere kwaliteit, dan kunt u voor € 2,95 euro per maand een abonnement nemen op NPO Start Plus. De uitzendingen zijn hier beschikbaar in HD (1080p).

Het probleem zit dus niet in het tv toestel.

Top Posters