Support

Open search

NLZIET App

Apprentice

Komt er dus op neer dat je in de appstore kijkt of nlziet ertussen staat. Maar dat is niet het geval. Wat levert het opnieuw instellen van de SmartHub precies op? Is nlziet dan opeens wel aanwezig in de appstore?

Superuser II
Superuser II

Hallo @Estoi ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat op de sticker achterop de tv.

Deze Model Code moet eindigen op XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Thanks!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Apprentice

Hallo dkoster,

Ik ben er al uit, alleen benelux modellen hebben nlziet in de appstore, deze qled hebben we vorige week aangeschaft in Faro, Algarve, Pt, dus geen nlziet.... (waarom niet eigenlijk??)

Thnx!

Superuser II
Superuser II

Hi @Estoi ,

Woon je ook in Portugal? Eindigen de laatse 3 letters op XXC?

Is de tv geschikt gemaakt voor de Nederlandse markt?

Groet, Dick
Apprentice

Ik woon inderdaad in portugal (estoi) en de laatste 3 letters eindigen op XXC. Ik denk niet dat de tv geschikt is (gemaakt) voor de nl markt, daar heeft de portugese markt geen boodschap aan lijkt mij.

Dank en vriendelijke groet,

henk

New Member

Hallo,

ik woon in Duitsland en heb volgende model: UE55JU7500TXXC en vindt dus ook niet de NLziet en canal digitaal app. Ligt dit aan het model? Kan ik iets instellen zodat ik toch de nederlandse apps kan instellen?

Alvast bedankt,

Marrit

Superuser II
Superuser II

Hi @Marrit , Marrit,

Dit is idd een buitenlands model (Spaans, Portugal ((XXC).

Benelux modellen eindigen op XXN. Hierop is dus geen NLziet en CanalDigitaal op te vinden.

Dit heeft te maken met auteursrechten. Nog meer nadelen die niet in te stellen zijn:

Mogelijk is het Nederlandse app aanbod beperkt met een buitenlandse tv. App aanbieders kunnen namelijk op verschillende manieren een app aanbieden; op regio, dus de fysieke locatie waar de tv staat, en op Model Code...

Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd..

Groet, Dick
First Poster

Hi ik heb een samsung UE55D7000, kan de nlziet app niet vinden.

wat doe ik fout?

groeten Ruud 

Superuser II
Superuser II

Hoi @rr158 , Ruud,

Je doet niets fout. De volledige Model Code van de tv is UE55D7000LSXXN. Zie sticker op de achterzijde.

De D bepaald de leeftijd van de tv. Het introductiejaar van de tv is 2011.

NLZiet wordt niet meer ondersteund op jouw model. Pas vanaf modellen uit 2012.

Helaas..

Groet, Dick
First Poster

Hi Dick, daar ben ik weer.

In ons huis in Spanje hebben we de UE43KU6000KXXC.

kan ik daar de App op gebruiken?

groeten Ruud

Top Posters