Support

Open search

Mijn TV blijft herstarten met tv software bijwerken

OPGELOST
Apprentice

Hallo, Heeft iemand een idee wat ik kan doen met onderstaand probleem.

Mijn tv blijft in een loop van herstarten met de melding in het scherm dat hij de software aan het bijwerken is.

Daarna gaat hij uit en weer aan en doet vervolgens hetzelfde, tot oneindig toe.

Het betreft een UE55JS8000

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

inmiddels is de monteur geweest en moest het moederbord vervangen worden - de one connection box was ok ....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
First Poster

Wellicht helpt dit...

Haal alles wat ingeplugt zit aan je tv er uit.

Haal nu de stroom van je tv en wacht 20 sec voor je de tv weer aanzet en kijk wat die dan doet met installeren.

Zou zo kunnen dat het de wifi of een usb module is !

Succes !

Apprentice

Dit werkt inderdaad, echter is het probleem nog niet opgelost.

Ik heb dus een TV met een One connect mini box, zodra ik die aan de tv koppel (en verder niets in die box) dan komt hij weer in die herstartcyclus.

Zonder die box kan ik gewoon via satteliet kijken.

Nu maar even zo'n box regelen, dan kunnen mijn HDMI kabels weer aan de tv gekoppeld worden. 

Nick Moderator
Moderator

Hi Noeltie, dat is een lastige situatie. Heb je de modelcode van jouw One Connect Mini Box? Wie weet zit er een software-issue hierin, dat zou je een nieuwe Connect Box schelen

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Op de sticker onderop staat: 151117S1/B6FP/8066

Nick Moderator
Moderator

Oké duidelijk, thanks! Kun je de Box misschien testen op een andere TV? Er is namelijk verder niet veel dat je kunt testen met de Box, indien dit ook niet werkt is 'ie defect. Hoe lang heb je de Box al? 

---------
Signature-Note10
Apprentice
 ik heb precies hetzelfde probleem en uitzetten / stroom eraf / box eraf etc. helpt allemaal niet - het ie hier een UE65JU7000LXXN

grt
Peter
Lot Moderator
Moderator

Zou jij de box ook eens op een andere tv kunnen testen? Wellicht kan het in een winkel mocht je niemand in de omgeving kunnen vinden

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
Apprentice

inmiddels is de monteur geweest en moest het moederbord vervangen worden - de one connection box was ok ....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Nick Moderator
Moderator

Ah, kijk is aan! Mag ik nu aannemen dat het issue is opgelost? Wat fijn om te lezen dat de monteur alles kon controleren voor je.

---------
Signature-Note10
Top Posters