Support

Open search

Mediaspeler via HDMI aansluiten op tv

First Poster

hallo,

ik heb een UE50HU6900SXXN en probeer via hdmi (alle poorten geprobeerd) een eminent 7075dts aan te sluiten.

je ziet heel even opstart scherm van eminent en daarna staat er "geen signaal" en start ook de mediaplayer opnieuw op.

geprobeerd op een andere oudere tv op hdmi2 en daar werkte alles?

moet ik in mijn samsung iets instellen? en zoja..waar?

alvast bedankt.

ron

5 ANTWOORDEN 5
Tim Moderator
Moderator

Hey ikke36,

Wat irritant dat je geen signaal doorkrijgt van de mediaspeler! Als ik het goed begrijp werkt 'ie wel gewoon op een andere televisie via HDMI2. 

Kun je misschien testen of een ander apparaat via HDMI wel werkt op jouw UE50HU6900SXXN? Ik hoor 't graag van je!

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster
alle hdmi poorten werken met de ziggo horizon
Davey Moderator
Moderator

Ik kom ook even buurten in dit gesprek Je geeft wel aan dat er heel eventjes beeld komt. Dat is vreemd maar wellicht softwarematig. Dat kunnen we oplossen door middel van een reset. Met deze LINK kom je er wel uit. Laat me even weten hoe dat is gegaan.

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
First Poster
hallo Davey,
hier zie ik dus wel de link, echter heb ik de tv ook al geprobeerd terug te stellen naar fabrieksinstelling, ook dit mocht niet baten.
als ik mediaspeler in hdmi plugt en tv staat op standby, blijft speler gewoon aan, zodra ik tv inschakel(ongeacht welke bron) gaat speler even uit en weer aan.
op moment dat speler opstart zie je het opstartscherm van de eminent en daarna gaat tv op zwart en start speler opnieuw op.

ron
Davey Moderator
Moderator

Wil je het proberen met een andere hmdi kabel? Als het daar niet aan ligt en de TV kan verder wel gewoon alles doen, dan ligt het aan de mediaspeler. Let me know!

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
Top Posters