Support

Open search

Hoe krijg ik het geluid van mijn Home Cinema Set op de HW-J355 soundbar?

OPGELOST
First Poster

Hoe krijg ik het geluid van mijn radio (home cinemaset) via de soundbar J355? (Via de tv/dvdspeler loopt het via bluetooth).

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Hoi, alvast bedankt voor je bereidwilligheid. Het gaat met name om het geluid van de (analoge) radio. Volgens de winkel waar ik hem heb gekocht gaat dit niet. Mijn home cinemaset is ruim 8 jaar oud. De verkoper keek heel vreemd toen ik vertelde dat ik nog analoge radio luisterde. Wij hebben het nu zo opgelost dat we gewoon via de horizon-box digitale radio luisteren en dat gaat perfect. Het koppelen van de cinemaset voor dvd's is goed gelukt. We hebben beeld en geluid via de soundbar.

Groetjes Elsje78

3 ANTWOORDEN 3
Tim Moderator
Moderator

Hi Elsje78, 

Ik wil je hier graag bij helpen! Wat is de modelcode van jouw Home Cinema Set?

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Hoi, alvast bedankt voor je bereidwilligheid. Het gaat met name om het geluid van de (analoge) radio. Volgens de winkel waar ik hem heb gekocht gaat dit niet. Mijn home cinemaset is ruim 8 jaar oud. De verkoper keek heel vreemd toen ik vertelde dat ik nog analoge radio luisterde. Wij hebben het nu zo opgelost dat we gewoon via de horizon-box digitale radio luisteren en dat gaat perfect. Het koppelen van de cinemaset voor dvd's is goed gelukt. We hebben beeld en geluid via de soundbar.

Groetjes Elsje78

Davey Moderator
Moderator

Super fijn om te horen! Je hebt het helemaal zelf kunnen oplossen 🎉 Veel plezier met die klassieker.

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
Top Posters