Support

Open search

Hoe kan ik kanalenlijst exporteren en importeren?

Apprentice

Volgens de handleiding van mijn UE40H6240AXXN Smart TV moet je het kanalenoverzicht kunnen exporteren en importeren. In het menu Zenders -> Kanaalinstellingen zou de optie "Kanalenlijst Overdr." moeten staan. Maar die staat er bij mij niet. Ik zie alleen Land (Gebied), 3 grijze opties (Handmatig afstemmen, Fijnafstemming en Profiel CAM-operator verwijderen) en Teleteksttaal.

Waarom is deze optie er niet? Ik heb op dat moment 2 USB opslagmedia aangesloten (harddisk en USB stick), dus daar kan het niet aan liggen.

Na de optie "Kanalenlijst Overdr." zou ik moeten kunnen kiezen uit "Exporteren via USB" en "Importeren via USB", maar zover kom ik dus niet. Ook zou er om een pincode kunnen worden gevraagd. Als ik de optie Land (Gebied) kies, wordt er wel om een PIN gevraagd, maar hierbij staat de melding dat alle eerdere instellingen worden gewist, dus dat wil ik liever niet. Iemand die dit probleem herkent, eventueel bij een andere TV?

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Goedemorgen @mmhmjanssen ,

Waarschijnlijk heb je een typefoutje gemaakt in de Model Code. Moet zijn: UE40H6240AWXXN.

Het introductiejaar van de tv is 2015. Is de huidige softwareversie de 2890.2?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Volgens de manual die ik heb bekeken, moet het via een andere route.

Uitzending->Kanaalinstellingen->Kanalenlijst overdr. Waarschijnlijk en andere versie van de manual.

De optie Fijnafstemming kan grijs zijn, omdat het alleen beschikbaar is voor analoge uitzendingen.

De optie Profiel CAM-operator verwijderen kan grijs zijn, omdat dit verschilt per model en regio.

De optie Teleteksttaal kan kan grijs zijn, omdat dit verschilt per model en regio.

Misschien kun je de tv een keer resetten. Zonodig de tv een poosje zonder spanning laten staan.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Top Posters