Support

Open search

HT-D5200 geeft opeens geen geluid meer.

OPGELOST
First Poster

Hallo,

Ik heb onlangs een tweedehands ht-d5200 op de kop getikt voor 2 tientjes. Nu werkte hij perfect en gaf prachtig geluid via HDMI in. De volgende dag deed hij het in de ochtend nog, maar nu doet hij het opeens niet meer.

Hij is aangesloten op een Philips 55PUS8700 via HDMI. 

Ik heb beide apparaten al gereset/geupdate. Ook werkt de d5200 niet via HDMI op mijn laptop. Ik ga straks een optical kabel halen kijken of dat werkt. Iemand in de tussentijd ideeen/tips?

Danku!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Bedankt voor je reactie!

Het werkt met optische kabel Heel vreemd dat HDMI het niet doet, gezien het feit dat hij wel op de playstation 4 werkt? incl geluid en al.

3 ANTWOORDEN 3
Davey Moderator
Moderator

Hoi hallo gb,

Is het nog gelukt met de optische kabel? Het enige wat ik mij nog kan bedenken is inderdaad dat de bekabeling niet meer goed is want alles is gereset, geupdate & hij werkte eerst wel naar toebehoren. Let me know!

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
First Poster

Bedankt voor je reactie!

Het werkt met optische kabel Heel vreemd dat HDMI het niet doet, gezien het feit dat hij wel op de playstation 4 werkt? incl geluid en al.

Davey Moderator
Moderator

Dan ga ik er vanuit dat de HDMI aansluiting van je HT-D5200 niet goed werkt. Voor die 2 tientjes is dat ook zo gek nog niet haha. Toppie, de problemen zijn de wereld uit. Fijn weekend!

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
Top Posters