Support

Open search

Geluids peiken en dalen QE49Q6F

OPGELOST
First Poster

Hoewel ik redelijk tevreden ben over m,n nieuwe toestel, QE49Q6F concludeer ik grote verschillen in het geluids niveau, het volume 

wordt regelmatig  zachte en dan weer harder, omdat ik dit toestel nog 1 week om kan ruilen wil ik een oplossing horen !

In afwchting   Ories

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hi @ories2019, Ories,

Is de volledige Model Code van de tv QE49Q6FNALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Wat is de huidige software van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Of bij Menu->Ondersteuning->Contact opnemen met Samsung. Dit zou versie 1153.3 moeten zijn.

Kun je misschien een geluidtest doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Geluidtest starten.

Hoor je het hier ook op terug? Misschien het geluid resetten?

Bij Instellingen->Geluid->Expertinstellingen->Geluid resetten (helemaal onderaan).

Anders de tv resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose.

Graag hoor ik van je...

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hi @ories2019, Ories,

Is de volledige Model Code van de tv QE49Q6FNALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Wat is de huidige software van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Of bij Menu->Ondersteuning->Contact opnemen met Samsung. Dit zou versie 1153.3 moeten zijn.

Kun je misschien een geluidtest doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Geluidtest starten.

Hoor je het hier ook op terug? Misschien het geluid resetten?

Bij Instellingen->Geluid->Expertinstellingen->Geluid resetten (helemaal onderaan).

Anders de tv resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose.

Graag hoor ik van je...

Groet, Dick
First Poster
Hallo Dick, bedankt voor je reactie, ik heb jouw tip uitgevoerd en toestel gereset, mijn probleem lijkt opgelost te zijn Hartelijk dank voor de moeite !!!!!!

Vriendelijke groet Ories
Superuser II
Superuser II

Hoi @ories2019, Ories,

Zeer bedankt voor je terugkoppeling en geen dank natuurlijk!

Super dat het weer werkt! Zou je misschien je vraag als ✓Oplossing kunnen markeren?

Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Groet, Dick
Top Posters