Support

Open search

Geen geluid via Harman Kardon en Samsung UE55MU6220WXXN

First Poster

Onlangs een prachtige Harman Kardon BDS277 bemachtigd.

De boel conform gebruiksaanwijzing netjes aangesloten. Ziggobox via hdm1 in bij de Harman Kardon , dit werkt feilloos. De radio kabel werkt prima, en dan de HDMI uit naar de bovengenoemde Samsung tv. En daar begi t de ellende, het beeld doet het met een dvd prim, maar geen geluid. Trek ik de HDMI er uit dan heb ik wel geluid. Ik heb menu’s doorlopen maar word niet veel wijzer. Tv kijken gaat prima, alleen de dvd dus niet.

ik kom dit probleem veel via google tegen, maar helaas geen oplossing.

is er iemand die de oplossing voor mij heeft?

groeten Eric

2 ANTWOORDEN 2
First Poster

Ondertussen ook een poging gedaan om de ziggobox via de hdmi1 ingang van de tv aan te sluiten en de uitgang van de BDS op de HDMI-arc maar dit lijkt ook niet te werken, de wanhoop nabij en in staat om de BDS er gewoon weer uit te knikkeren.

ik weet even niet welke instellingen ik op de tv moet instellen, sommige dingen zijn geblokt en ik lijk alles te hebben geprobeerd. Ook heb ik contact proberen te maken met de BDS via de tv, maar hij lijkt hem niet te vinden. Ik ben het even kwijt.

Superuser II
Superuser II

Goedemiddag @EricdeGraaf , Eric,

Het is handiger om de Ziggobox rechtstreeks op een vrije HDMI poort van de tv aan te sluiten.

Inderdaad de HDMI uit naar de tv. Inderdaad ARC.

Eventueel een optische kabel ernaast? Geluidsuitvoer tv op Audio-uitgang/optisch.

Andere kant in de Harmar Kardon? Just thinking..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Top Posters