Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto Ambient mode

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2019 03:57 PM)
988 Weergaven
McBird
Explorer
Opties

Hoi allemaal,

 

In de Ambient mode kun je zelf een foto uploaden. Dat heb ik gedaan. Maar nu willen we de oorspronkelijke foto (van die gletsjer, zoals hij ook in de SmartView-app staat) weer even terug. En die lijkt verdwenen. Waar kan ik deze vinden?

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

0 Likes
32 Antwoorden
wydrie
Explorer
Opties

Ik heb het idee dat Samsung denkt, laten de "klanten" het maar lekker zelf uitzoeken op hun forumpje. Wij blijven gewoon met mooie verkoopfilmpjes nieuwe schaapjes binnenhalen. Het is natuurlijk van de zotte dat je gewoon geen antwoord krijgt.

0 Likes
wydrie
Explorer
Opties

Ik heb het probleem op de volgende manier opgelost:

1- Ga naar instellingen

2- Ondersteuning

3 -Zelfdiagnose

4 -Smarthub opnieuw instellen

5- Om daarna de Ambientmode weer te gebruiken moet opnieuw worden aangemeld met je Samsung account.

Mijn Gletserfoto was weer terug en in kon hier weer mijn eigen foto (met behulp van de SmartThings app) terugzetten.

0 Likes
McBird
Explorer
Opties

Dank voor je reactie, maar helaas. Dat werkt niet. Eventjes ja, maar dan maakt de gletsjerfoto weer plaats voor de eerder geplaatste foto.

 

 

0 Likes
wydrie
Explorer
Opties

Op een engels forum gelezen dat samsung service op afstand een harde reset op de tv kan toepassen waarna de ambient mode weer staat zoals uit de fabriek. Bij instellingen kan je lezen hoe dat moet. Telefonisch contact opnemen met de service afdeling en aanvragen, succes. Alles bij elkaar is het natuurlijk complete onzin dat dit allemaal zo ingewikkeld in elkaar zit en bij vele anders werkt . Je koopt een dure TV en daarna mag je het allemaal zelf uitzoeken.

0 Likes
McBird
Explorer
Opties

Dat gaan we maar niet doen. Dan maar geen gletsjerfoto.

 

Inderdaad wel vreemd dat Samsung hier geen duidelijk antwoord op kan geven. 

0 Likes
Fred633
Student
Opties

Hallo Allemaal,

 

Zelfde probleem MET FOTO hoe kan ik me aanmelden voor een harde reset . wil graag die gletsher weer op mijn Q

0 Likes
Oplossing
wydrie
Explorer
Opties

Als je de laatste versie van de Smartthings app download is het nu mogelijk om de fabrieksfoto weer te herstellen. Ga via de app naar ambient mode> selecteer Foto> ga naar mono> klik stijl en instellingen> reset hier naar basis instelling en de gletserfoto is weer in zicht. succes

McBird
Explorer
Opties

Jippie, gelukt! Dank je @wydrie !

 

 

0 Likes
Fred633
Student
Opties

Geweldig wat een SERVICE !!!!! top Samsung

 

Grt Fred

0 Likes
Lis938
First Poster
Opties

Dit werkt bij mij helaas nog steeds niet en de mislukte foto blijft de standaard keuze en is niet meer te verwijderen....

 

 

0 Likes