Support

Open search

Firmware update 1231 UE55KS7000

Explorer

Ook hier exact de zelfde problemen. Alles geprobeerd. Is duidelijk ontstaan na update 1231.1. Daarvoor werkte alles perfect. heb ondertussen  gelezen dat dit daadwerkelijk door deze update ontstaat en dat er in italie een nieuwe softwareversie is met nummer 1239.1. wanneer gaan jullie die online beschikbaar stellen ?

beschik zelf over 

UE49KS7500S

Explorer

even aanvullende info.

ook hier is de tv nagekeken op afstand door een medewerker van samsung.

heeft diverse dingen geprobeert maar niks heeft geholpen. 

als er dan in italie en engeland een nieuwe softwareversie (1239.1) is welke het probleem zou kunnen oplossen, waarom komt dseze dan niet beschikbaar hier in nederland? is het zo moeilijk om die software aan te passen naar een nederlandse versie waar bij de serviceproviders goed herkent worden? denk het niet.

alles werkte voor de update naar 1231.1 perfect bij mij.

ook word er beweert door medewerker van samsung dat dit probleem niet bekend is bij samsung maar gezien de reacties hier en op vele andere fora is dat ongeloofwaardig.

misschien dat het weer eens tijd word dat samsung in deze uitgenodigt moet worden om bij een consumentenprogramma verantwoording gaat afleggen voor hun kwaliteit van de service.

ben altijd tevreden geweest en hoop dat dit niet nodig is maar anders genoodzaakt om bij volgend toestel ander merk te kiezen.

Explorer

@JoeriS  Wat is hierop jullie antwoord? We zitten al 5 weken met een onbruikbare /werk situatie.

gr Michael

Explorer

Beste allemaal,

ik hoop dat jullie alle dit onderwerp nog volgen want ik heb goed nieuws.

er is een nieuwe update uit met nummer 1233 en die heeft in mijn geval de problemen eindelijk opgelost.

nu geen automatisch herstarten van tv en versterker meer na uitschakelen. ook heb ik mijn remote funkties weer kunnen instellen en hopelijk worden ook die weer behouden.

het heeft een tijd geduurt voor samsung er wat aan gedaan heeft maar het is wel gebeurt.

mijn dank daar voor

Explorer

hoi,

ik had bijna de hoop opgegeven, ik krijg hem nog niet binnen. Of heb je hem van een website afgehaald?

gr michael

Explorer

Ja heb hem via website. 

Explorer

Hallo,

super om dit te melden.

Ga ik eerstdaags installeren.

Ik post zeker het resultaat.

Groeten,

Explorer

Hier inmiddels ook opgelost

gr michael