Support

Open search

Disney+ app UE49MU7000

Apprentice

Sinds van de week heb ik de Disney+ op mijn UE49MU7000. Maar ik heb een probleem. Iedere keer als ik de tv aanzet en de app opstart moet ik constant mijn login gegevens invullen. Deze wordt  om 1 of andere reden niet opgeslagen. Heb al de app een paar keer afgesloten en opnieuw geinstalleerd. Maar dit wil allemaal niet helpen. Ik vind nergens iets terug dat andere hier ook last van hebben, dus ligt wellicht ergens bij mij. Ook bij Disney hierover een melding gemaakt, maar krijg geen reactie terug. Disney is de enigste die dit heeft. Netflix Youtube Premium ect. werkt gewoon wel correct. Iemand een idee. 

3 ANTWOORDEN 3
Superuser I
Superuser I
Wat je nog kan proberen is je TV een tijdje van het stroom af te halen (Of een factory reset). Stel dat een factory reset niet werkt dan is het overduidelijk dat er een fout zit in de software van Disney (Meest waarschijnlijke scenario gezien de app nog nieuw is).
Apprentice
Het is nog heen 12November, de app kan nog bugs hebben.

Superuser I
Superuser I
Overigens is de kans groot dat er na de Beta ook nog bugs zijn (Maar hopelijk wel minder ) - Waar mensen werken worden er fouten gemaakt en een fout is snel gemaakt.
Top Posters