Support

Open search

Defecte TV zelfde dag van levering, al 26 dagen wachtende op terugname door Samsung via Dynalogic

First Poster

Op vrijdag 15 maart is ons een tv-toestel geleverd via Samsung Premium Service. Bij het eerste gebruik die avond bleken er 2 verticale strepen in het scherm te zitten. Die avond nog naar Samsung gebeld en er werd geconfirmeerd dat dit toestel zou worden teruggenomen met een refund van het betaalde bedrag. Tot nu toe, we zijn nu 10 april dus 26 DAGEN LATER is dit toestel nog steeds niet opgehaald! Dynalogic die de opdracht krijgt van Samsung voor de ophaling heeft ons al vele malen gecontacteerd met een datum voor ophaling maar telkens, de dag voor de ophaling, wordt de opdracht geannuleerd door... Samsung. En wanneer dan terug contact wordt opgenomen met Samsung waarom die ophaalopdracht is geannuleerd vallen zij uit de lucht.

Straffer nog : zij beweren dat de persoon van Samsung die de opdracht heeft geannuleerd bij Dynalogic niet eens in hun personeelsbestand voorkomt!! Laatste annulering werd gedaan door een zekere Patricia Blom van Samsung maar volgens Samsung een onbestaand persoon binnen het bedrijf. En de reden van annulering is volgend Samsung onbekend.

Dit is een onbegrijpelijke situatie. De uren dat wij al aan de telefoon hebben gespendeerd met Samsung, de dagen verlof die wij al kwijt zijn door iedere keer te wachten op Dynalogic voor de ophaling van de tv en die weer niet komt opdagen wegens de annulatie van de ophaling... maar ons nalaat van ons dit te melden. Deze manier van werken is ontoelaatbaar, dit is amateuristisch, dit is Kafka... En dit voor een technologiebedrijf dat er maar niet is slaagt een simpele ophaalopdracht door te geven voor uitvoering. Ondertussen wachten wij dus ook al 26 dagen op de terugbetaling van deze defecte tv!

3 ANTWOORDEN 3
Tim Moderator
Moderator

@Marco0763 Dat klinkt allemaal niet best.. Ik wil graag uitzoeken hoe dit precies zit. Begrijp ik goed dat je hier eerder contact over hebt gehad met ons? Mag ik jouw klantnummer, zodat ik het dossier kan opzoeken? 

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Beste Tim,

alle contact gebeurde via gsm en mail op naam van mijn echtgenote daar de aankoop via haar werkgever ging. 

Kan deze gegevens in een aparte mail sturen?

Mvg,

Marc

Tim Moderator
Moderator

Ah oké, je mag die gegevens dan in een privébericht naar me sturen, zodat ik je dossier kan opzoeken.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters