Support

Open search

DTV-scan wordt opnieuw gestart

New Member
ik heb een LE 26B450 en na het vernieuwen van de cai apparatuur (op een chaletpark) verschijnt steeds de melding " De zender heeft de signaalgegevens gewijzigd. De DTV-scan wordt gestart om de gegevens bij te werken" dit is erg vervelend omdat ik elke keer op annuleren moet drukken voordat ik iets anders kan doen. Er zijn meer SAMSUNG tv's op het park met hetzelfde probleem. laatste firmware is geïnstalleerd. Hoe kan ik dit oplossen?
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Goedemorgen @Hennie1 ,

Is de volledige Model Code van de tv LE26B450N4WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Tv is uit 2009.

Ik weet alleen niet waar je de laatste firmware vandaan hebt. Ik vind 'm niet. Welke staat er nu op? De 3000.2?

De afkorting CAI betekent Centrale Antenne Inrichting. Het is een netwerk, wat oorspronkelijk ontworpen is om radio- en televisiesignalen naar een groot aantal woningen te distribueren.

Welke vernieuwing heeft er plaatsgevonden? Als dit extern op het Chaletpark heeft plaatsgevonden, dan moet daar iets niet goed ingesteld staan. Zeker gezien het feit dat er meerdere mensen er last van hebben, dus geen lokaal probleem..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Top Posters