Support

Open search

Controleren voeding

First Poster

Hoi ik heb een nieuwe Samsung qled tv en hij blijft.melden dat ik de voeding moet controleren.  Ik heb een streambox en deze werkt nu niet. Soms wel.soms niet en soms tijdens een film stopt hij en geeft hij aan apparaat onbekend. Serienummer is OBE93SDKC005469. Via de tv al online i ondersteuning gevraagd maar deze waren bezet en nu?? Baal ervan gezien de prijs van deze tv.

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Probeer de tv eens rechtstreeks aan de muur aan te sluiten dus alle verlengsnoeren loskoppelen. Krijg je deze melding dan nog steeds? Anders even een reparatieverzoek indienen. Hulp voor je streambox kunnen we hier niet geven. Is de melding 100% zeker van je tv of komt die van je streambox af?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
De.melding is 100% van de tv. Ik denk software fout. Alle verlengsnoeren zijn er tussen uit.
Superuser II
Superuser II
Probeer dit even:

1
Zet de televisie aan, druk de Menu-knop in op de afstandsbediening en ga naar ‘Instellingen’.
2
Navigeer vervolgens naar 'Ondersteuning', kies voor 'Zelfdiagnose' en daarna voor 'Televisie resetten'.
3
De standaard pincode, als die wordt gevraagd, is 0000, tenzij je dit eerder hebt aangepast bij het instellen van de TV. Selecteer 'Ja' en dan wordt de tv gereset.
4
De tv wordt automatisch uit- en ingeschakeld.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

20190503_163009.jpg

Dit is het resultaat

Superuser II
Superuser II
aanmelden voor reparatie dan:

https://www.samsung.com/nl/reparatie/
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters