Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Browser software

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2017 08:25 PM)
1480 Weergaven
Adkohne
Apprentice
Opties

Ik heb een TV type  UE40F8000 uit 2013. Ik krijg vanuit internet vaak een veiligheids melding, dat de software van de browser verouderd is, daarbij krijg ik de mogelijkheid om b.v. een versie van Chrome of Explorer te downloaden.

De software van de TV wordt door Samsung regelmatig geüpdatedn, maar dat geeft geen oplossing.  Heeft iemand hier ervaring mee en/of is dit zondermeer uit te voeren. Graag een reactie.

Mvg. Ad

0 Likes
8 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hoi Ad, ik durf niet te zeggen of dit een juiste update is. Heb je misschien een foto van zo'n update-melding en wat is de huidige firmware van jouw televisie?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Adkohne
Apprentice
Opties

Dag Tim,

Hierbij 2 foto's van de huidige software en het verzoek om een update uit te voeren.

Groet, Ad20170512_160051[1].jpg20170512_160525[1].jpg

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dankjewel voor de foto's! Zie je die melding alleen, wanneer je deze website bezoekt? Ik zie echter nog niet wat de huidige firmware van jouw televisie is. Via Menu > Contact opnemen met Samsung, zul je de firmware vinden. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Adkohne
Apprentice
Opties

Dag Tim,

Hierbij de goede foto met de betreffende20170518_120502[1].jpg software.

Groet Ad

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dat is inderdaad de goede! Ik zie dat je de laatst beschikbare firmware hebt, dus het is in ieder geval geen systeemupdate. Zie je de foutmelding alleen wanneer je deze website bezoekt?

0 Likes
Adkohne
Apprentice
Opties

Ja alleen bij de staatsloterij krijg ik de melding

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dan is je browser gewoon up-to-date. Als alleen de website van Staatsloterij aangeeft dat de browser moet worden geupdated, dan kun je ervoor kiezen om dat te doen. Omdat dit echter geen update is vanuit de televisie, kan ik niet garanderen dat dit werkt en of er problemen mee komen.

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Omdat ik ook zie dat er Microsoft Edge bij staat lijkt het me dat die website denkt dat je op een Windows machine de website bezoekt. Omdat die versienummers verschillen van de versienummers voor TV's denkt die website waarschijnlijk dat je browser niet up-to-date is. Niks om je zorgen voor te maken, je kunt de melding gewoon negeren door te klikken op 'Ga verder in deze browser' :winking-face:

kevin-sig